Juice j wax lyrics

Get lyrics of Juice j wax song you love. List contains Juice j wax song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


JUICY J - WAX LYRICS
Juicy J - Wax Lyrics. Let's get high, let's get stoned Take a hit of this and you won't make it home Take another hit, now I'm in my zone I can't remember shit
Juicy J - Wax Lyrics
Lyrics to 'Wax' by Juicy J. Let's get high, let's get stoned / Take a hit of this and you won't make it home / Take another hit now I'm in my zone / I can't
Juicy J Lyrics - Wax
Lyrics to "Wax" song by Juicy J: Let's get high, let's get stoned Take a hit of this and you won't make it home Take another hit now...
Juicy J - Wax lyrics
Wax lyrics by Juicy J: [Bridge] / Let's get high, let's get stoned / Take a hit of this and you won't make it home / Take another hit now
Juicy J - Wax Lyrics
Lyrics for Wax by Juicy J. Let's get high, let's get stoned Take a hit of this and you won't make it home Take anothe...
Juicy J - Wax Lyrics - Lyrics Mania
Juicy J Wax Lyrics. Wax lyrics performed by Juicy J: Let's get high, let's get stoned Take a hit of this and you won't make it home Take another hit, now I'm in my ...
JUICY J - ONE OF THOSE NIGHTS LYRICS
Juicy J - One Of Those Nights Lyrics. [Intro: The Weeknd] Hey, I'mma visit the sky today Hey, I'mma dance on the clouds today And make it rain, on everybody beneath ...
JUICY J - BOUNCE IT LYRICS
Juicy J - Bounce It Lyrics. feat. Trey Songz & Wale [Intro: Juicy J] Yeah... yeah, we gon' stay trippy for life, mane Yeah... I'm 'bout to take yo' girl (bounce
JUICY J - SMOKE A NIGGA LYRICS
Juicy J - Smoke a Nigga Lyrics. feat. Wiz Khalifa [Intro: Juicy J] Yo, too damn high. [Hook: Juicy J] (x2) This OG Kush, what I'm smokin' nigga. Put the fire to
JUICY J - BANDZ A MAKE HER DANCE LYRICS
Juicy J - Bandz a Make Her Dance Lyrics. Bands a make her dance [x6] Bands a make her dance, bands a make her dance All these chicks popping pussies, I'm just popping ...
JUICY J - HAVING SEX LYRICS
Juicy J - Having Sex Lyrics. [Intro] If you believe in having sex say
JUICY J - STAY TRIPPY (DELUXE) ALBUM LYRICS
Features Song Lyrics for Juicy J's Stay Trippy (Deluxe) album. Includes Album Cover, Release Year, and User Reviews.
JUICY J - ALL I BLOW IS LOUD LYRICS - SONGLYRICS.com
Juicy J - All I Blow Is Loud Lyrics. That's trippy shit right here bruh [Hook] Don't pass me no regular, I'mma turn it down All I blow is loud, All I blow is loud Don ...
Wiz Khalifa Lyrics - KK
Lyrics to "KK" song by Wiz Khalifa: ... Juicy J] I got KK in my pipe ... My white house higher than Willie Nelson, on dabs the wax is melting
JUICY J - STAY TRIPPY ALBUM LYRICS
Features Song Lyrics for Juicy J's Stay Trippy album. Includes Album Cover, Release Year, and User Reviews.
JUICY J - SHOW OUT LYRICS - SONGLYRICS.com
Juicy J - Show Out Lyrics. feat. Big Sean & Young Jeezy [Hook: Young Jeezy] Everytime I go out, you know I gotta show out Everytime I go out, you know I bring t
JUICY J - STOP IT LYRICS - SONGLYRICS.com
Juicy J - Stop It Lyrics. [Verse 1: Juicy J] Make money, no vacation Pay cash don't make payments Getting high like I'm eighteen But I've been rich since the la
JUICY J - THE WOODS LYRICS
Juicy J - The Woods Lyrics. feat. Justin Timberlake [Intro] I wanna dedicate this song to that special chick (Did you hear that?) Trippy chick... [Hook: Just
JUICY J - TALKIN' BOUT LYRICS
Juicy J - Talkin` Bout Lyrics. (feat. Chris Brown & Wiz Khalifa) Trippin' niggas Lt's get retch 2 x Hook: I'm loadin' up and I'm ridin' out They talkin' sh
JUICY J - MONEY A DO IT LYRICS
Juicy J - Money A Do It Lyrics. [Verse 1 Juicy J] I will come creepin through your hood with that gun on my waist Tell me what's the procedure with the gun on your face
JUICY J - IF I AIN'T LYRICS - SONGLYRICS.com
Juicy J - If I Ain`t Lyrics. [Intro] Man this trippy stick's some fire [Hook 2x] If it ain't kush, it won't touch my lighter I only smoke that shit that get me hig
Juicy J Lyrics - If I Ain't
Lyrics to "If I Ain't" song by Juicy J: Man this trippy stick's some fire If it ain't kush, it won't touch my lighter I only smoke that sh...
JUICY J - GUN PLUS A MASK LYRICS - SONGLYRICS.com
Juicy J - Gun Plus a Mask Lyrics. feat. Yelawolf (Intro) You niggas gon have to start Watchin your mothafuckin back Real shit [Hook] A gun plus a mask, you do the
JUICY J - NO HEART NO LOVE LYRICS - SONGLYRICS.com
Juicy J - No Heart No Love Lyrics. feat. Project Pat [Intro] (Mafia, Mafia,) x2 [Juicy J] Once again, you do wrong, wrong will follow. (Always, Always) That's real
Juicy J Lyrics - The Woods
Lyrics to "The Woods" song by Juicy J: I wanna dedicate this song to that special chick (Did you hear that?) Trippy chick... When we go w...
JUICY J - SMOKIN' ROLLIN' LYRICS
Juicy J - Smokin` Rollin` Lyrics. feat. Pimp C [Intro: Juicy J] You niggas ain't high as me But I got a way you can do it [Hook: Juicy J] Im smokin' I'm rollin' (x
Juicy J Lyrics - One Thousand
Lyrics to "One Thousand" song by Juicy J: Yo! My lil bruh Wiz just uh Poured me some champagne, appreciate that bruh I first pissed some real...
JUICY J - SO MUCH MONEY LYRICS
Juicy J - So Much Money Lyrics. Man I get so much money, man I get so much money, A nigga like me don't give a fuck about the price, Man I get so much money, man I get so
Juicy J Lyrics - So Much Money
Lyrics to "So Much Money" song by Juicy J: Thumbin' through so much money, thumbin' through so much money, thumbin' through so much money, that...
Juicy J Lyrics - Money A Do It
Lyrics to "Money A Do It" song by Juicy J: I will come creepin' you through your hood with that gun on my waist Tell me what's the procedure wi...
Juicy J Lyrics - No Heart No Love
Lyrics to "No Heart No Love" song by Juicy J: (Mafia, Mafia,) Once again, you do wrong, wrong will follow. (Always, Always) That's real shit, r...
JUICY J - STREET RUNNAZ 77 ALBUM LYRICS
Features Song Lyrics for Juicy J's Street Runnaz 77 album. Includes Album Cover, Release Year, and User Reviews.
JUICY J - SCHOLARSHIP LYRICS
Juicy J - Scholarship Lyrics. feat. A$AP Rocky [Intro x4] Get your money, get your money [Bridge] Say you need some extra cash to pay for college with And it j
Juicy J Lyrics - Smoke A Nigga
Lyrics to "Smoke A Nigga" song by Juicy J: Yo, too damn high. This OG Kush, what I'm smokin' nigga. Put the fire to a hater, and smoke a nigg...
Juicy J Lyrics - Gun Plus A Mask
Lyrics to "Gun Plus A Mask" song by Juicy J: You niggas gon have to start Watchin your mothafuckin back Real shit A gun plus a mask, you do the...
Found 35 lyrics.

Recent lyrics

kondom
me 45