All i want to do is make my city proud lyrics

Get lyrics of All i want to do is make my city proud song you love. List contains All i want to do is make my city proud song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


BIG SEAN - Bigger Than Me lyrics
Do or die , Look, all I wanna do is make the city proud, yeah , Wishing all the OGs ... [Big Sean:] With all the work that's goin' on I feel like this is like my second ...
KANE BROWN LYRICS - Hometown
Ain't that what it's all about, what it's all about, yeah. All I wanna do is make my hometown proud. Make them turn it up loud, roll them windows down. All I wanna  ...
TRAVIS PORTER LYRICS - That Feeling
All I wanna do is take all my niggas to Vegas ... Make the city proud like we won the playoffs ... That I'm about to make some millions, some millions then blow it
DIZZY WRIGHT LYRICS - Reunite For The Night
And we all like. What it do? ... You been holding shit down, keep making the city proud. And we all like ... Can't bring time back, fuck it I'm a turn it with my people
CAM MEEKINS LYRICS - Oh Word?!
Imma do me say you mad (Oh Word?!) ... And all my bitches bad I swear they need some felonies ... I'm just trying to make my city proud so they remember me
Hi-Lite Records feat. Okasian, Paloalto & B Free - My City translation ...
English translation of lyrics for My City by Hi-Lite Records feat. Okasian, Paloalto ... all breathe. ... with my music, even though I don't wear expensive clothes, go hard make my city proud, ... I came from the bottom, do you know how it feels like
Travis Porter - That Feelin Lyrics
all i wanna do is take all of my niggaz to Vegas ... day off, no yo yo make the city proud like we won the play offs, that feeling, that feeling, that feeling, that feeling,  ...
PHORA LYRICS - Late Nights In The City
Cruising through the city, we watching the skyline like it's my time. Anything can happen ... We tryna make these moves because they said we couldn't. And everybody in ... shit for my family. And moms said the other day she's never been so proud ... And all I do is tell her I'm just glad to be alive on nights like these [ Chorus:]
SLIM THUG LYRICS - Gangsta
Lyrics to "Gangsta" song by SLIM THUG: Gangsta from my head to my shoes So goddamn clean ... Ain't too many players that played the game like I do ... Made the city proud rep hard for the grill (huh) ... Fuck going commercial real nigga, y'all know how it goes ... Hah, I can't stop I gotta make my nigga Pimp proud (R.I.P.)
Packy - I Already See It Lyrics
Mar 16, 2016 Stay and stare Take your time I already see it Stay and stare Take your ... hold my city down Hope I make the city proud Whole team getting jiggy now On the road like 4.0 On the road like it's all I know Forget to call my folks I'm ...
SONREAL LYRICS - Whoa Nilly
We just 'bout to break it down like ain't no one around, nah nah. For my city, time we get it loud. Gotta make my mommah proud and go say "What's up now?" Hit it ... She say, "Excuse me, can you look up where my eyes are?" Damn Man, I'm buck 50 ... Vancouver need me, read the ouija, all fingers 'round now point at me
THE DIRTY HEADS LYRICS - Too Cruel
I do my city proud, I try to keep it wide. Ichiban, wicked one ... I drank Guinnesses and go to dinner with my nemesis ... Y'all bitches soft like pillow mints. We're so ...
DRAKE LYRICS - Make Me Proud
Lyrics to "Make Me Proud" song by DRAKE: I like a woman with a future and a past A little attitude problem all good it'll make the shit last... ... Can't you tell by how they looking at you everywhere you go. Wondering what's on your mind, it must be hard to ... And my shit's so wet you gotta paddle in. Gotta ro-ro-row, gotta row ...
T.I. LYRICS - The Way We Ride
Top down, riding clean (in my city that's the way we ride) Swinging through ... Make my suite presidential and then I fill it with strippers. Man I got ... I bet Pimp C proud of me. I got the city ... Blowing big, stacks, all we do is that. Valet my shit ... Don't want me on yo street with this clean paint and these white seats. She's gonna ...
DRAKE LYRICS - Thank Me Now
lately I've been drinking like there's a message in a bottle aloha's to ... you could thank me now for all the info I give to you niggas. I'm on the ... but do I ever come up in discussion over double pump latte's ... I know there somewhere watching so I'm trying to make them proud ... shout out to my city though I hardly be in town
Joey Ramone - New York City Lyrics
New York City (1/4 = 125) / 4 fuori / New york city, I like New york city / New york ... Like it, I like it, Yes I do! You know it's. True, now! / And I'm proud to make my ...
DRAKE LYRICS - Over My Dead Body
Lyrics to "Over My Dead Body" song by DRAKE: How I'm feeling, it doesn't matter Cause you know I'm okay Instead, I ask myself ... Instead, I ask myself “why do you worry?” ... You know I want it all and then some ... Yeah, don't make me take your life apart boy ... My city love me like Mac Dre in the Bay ... Make Me Proud
Tina Turner - Proud Mary Lyrics
Lyrics to 'Proud Mary' by Tina Turner: But then we're gonna do the finish / Proud ... I think you might like to hear something from us ... I left a good job in the city
G HERBO AKA LIL HERB LYRICS - No Limit
Every city they say "No Limit, bitch" All on ... Set examples for my sister, make my momma proud. I was in ... All they wanna do is keep the pasto lit (pastooooo)
SAY ANYTHING LYRICS - Admit It
Yeah, what do you have to say for yourself? Whoah ... 'Cause I'm proud of my life and the things that I have done ... I spend hours in front of the mirror, making my hair elegantly disheveled ... I wanna taste the breeze of every great city. My car ...
TROOP 41 LYRICS - I Am The Future
I'm just trying to put my city on the map. Tryin to hold ... Now they're all looking up. Got the ... Busy getting bars like I've just been arrested. Ice on my ... I'm just tryna make my mama proud. Do it for ... Future ridin here, you can see it in my eyes
DRAKE LYRICS - Under Ground Kings
And rappin' rappin' and bitches until all of it switches. I swear, it's ... Take my crown to the grave, I'm an underground king. I bet we ... Nigga, do it for the city, ( UGK fuck these other niggas) [Verse 2] ... Tell me lies, make it sound good, make it sound good. Do me like the women from my town would. Leather ... Make Me Proud
THE AVETT BROTHERS LYRICS - Murder In The City
Lyrics to "Murder In The City" song by THE AVETT BROTHERS: If I get ... He said, "I love you and I'm proud of you both, ... Don't bother with all my belongings ... Make sure my sister knows I love her ... Like the love that let us share our name
Slim Thug - Gangsta (feat. Z-Ro) lyrics
Gangsta from my head to my shoes So god damn clean I'm giving haters the blues ... I'm giving haters the blues Ain't too many players that play the game like I do ... of 'em all It's Thugga, motherfucker, leader of them Outlawz Made the city proud, ... way a thug I can't stop I gotta make my nigga Pimp proud (R.I.P.) That's why ...
MACHINE GUN KELLY LYRICS - Wild Boy
All they know is they can kill anybody but Kells I am untouchable ... Fuck 5-0 I make my own rules, Suck my dragon balls bitch, call me Goku (Yeah!) This liquor  ...
DRAKE LYRICS - Company
Someone to make me feel lucky. Someone that's so proud to be with me. She walk ... That's cold, ice cold, girl you ain't have to do him like that ... All, on me. I don't deserve it. She's just a little too perfect. She's just a little too worth it ... I need you to take my mind off being in my prime ... Tour 'round the city, it's the shit right now
WIZ KHALIFA LYRICS - Medicated
Lyrics to "Medicated" song by WIZ KHALIFA: You be anything you want Uhh Just keep going, going, gone, ... I was riding in my Bona Ville hoping I could make it ... Juicy do all them drugs ... My city holding on to me so niggas holdin' on to heat
MACHINE GUN KELLY LYRICS - See My Tears
Lyrics to "See My Tears" song by MACHINE GUN KELLY: Rain, in the rain. Rain, in the ... take my heart. This for the ones that had it hard, the ones like me, the underdogs. ... Shout out to everybody that's proud in the city. Everybody ... Or those clouds come down and take them all with us, please God let it (Rain) You can't ...
Arlo Guthrie - Alice's Restaurant Massacre Lyrics
You can get anything you want at Alice's Restaurant. Now it all started two Thanksgivings ago, was on - two years ago on. Thanksgiving, when my friend and I ...
TROOP 41 LYRICS - Do The John Wall
[Another version of the song says: "we be in the city where we like to do the dance"] Flex to left throw ... All about my money so you know I'm hitting bank shots
JAKE MILLER LYRICS - Hold On
Cause, ain't nobody ever really gonna do it like me ... I shut it down in your city ... I might just do them all again, Just for fun ... Making it, my momma been proud
ACE HOOD LYRICS - Big Amount
Smoking on cannabis yet again, high like my women with melanin ... Please don't make me catch a whole case, niggas fuck with me the long way. I'm just ... I got a big amount, Phantom too big and I can't even back it out. Young nigga hold it down, real niggas know that the boy made the city proud ... Fuck is that all about?
R. CITY LYRICS - Broadway
Lyrics to "Broadway" song by R. CITY: We're broad, we're broad, we're broader than ... And yeah I told my momma I'll make it back when I was still a kid
NBA YOUNGBOY LYRICS - Gravity
As I ride through my city, I'm thinkin', lookin' at the lights. For so long, we was hurtin', I got the chance to make it right. Countin' times you done hurt me, I done been all alone tonight. They claim that ... Can't get knocked off my pivot, I gotta play my cards right. Gotta stack up ... My limits the stars and I wanna grab it. Yeah I just ...
DRAKE LYRICS - 305 To My City
Lyrics to "305 To My City" song by DRAKE: Drop down, drop-drop Shit is real out here Drop down, drop-drop Drop down, ... I brought you right back just so we can relive it ... Your girl got a DUI, I'll make the calls to get y'all through customs
BAD MEETS EVIL LYRICS - Lighters
with my arms out wide I open my eyes. And now all I wanna see. Is a sky full ... I would never do nothing to let you cowards fuck my world up. If I was you ... What difference it make? What it take ... I went from having my city locked up. To getting  ...
LANA DEL REY LYRICS - American
Play house, put my favorite record on. Get down, get your crystal method on. You were like, tall, tan, driving 'round the city ... I was like, "Hell yeah, that guy can sing ." ... You make me crazy, you make me wild ... Be young, be dope, be proud
KENDRICK LAMAR LYRICS - Real
Lyrics to "Real" song by KENDRICK LAMAR: I do what I wanna do I say what I ... I' m proud to say yea ... My pride, it only made it harder for me to deal ... "Alright that's all I wanted to tell you, just make sure you call us back when ... To your city.
TINK LYRICS - No Competition
Lyrics to "No Competition" song by TINK: I know y'all I ain't think I was gone drop a tape And not put a fucking ... I'm that bitch in your city ... 'Cause I got clips just like Zae ... Do this shit for my squad and 'nem ... Hating on me just make me proud
J. COLE LYRICS - Losing My Balance
Lyrics to "Losing My Balance" song by J. COLE: Yea huh Yea one, two, one, two, one, two One, two, one two uh-huh Yea, uh Yea uh ... It make a brother ask, do you pride yourself? Your make up like a mask, tryna hide yourself ... I look around at my city this is SinVille ... Now she got me chillin' with her all around the clock

Related lyrics


Artists

Tory Lanez biographyFuture biographyG-Eazy biography

Recent lyrics

selwyn
iphone
oasis
gjan


Close Ad