All these bitches steady blowin up my phone lyrics

Get lyrics of All these bitches steady blowin up my phone song you love. List contains All these bitches steady blowin up my phone song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


UGK LYRICS - Money, Hoes & Power
Up like a flashlight, walkin' cause of all of my bling (Bling!) One of the ... Cause all day, all night, I be steady pimpin', pimpin' [Pimp C (Jermaine Dupri):] Still smokin' out, pourin' up, keep these bitches hoin' up. They break Pimp C long bread cause everything I touch be blowin' up ... Keep a lil' bitch on my phone. All my cars ...
LIL DICKY LYRICS - Flames
Iight, I'm blowing on that sticky shit. Everybody's ... And now that Dicky blowing up all these bitches so compliant. These days ... Bathroom beating on my dick, right before I do 'em ... They be trapping, I be napping, steady crapping on the game
MEEK MILL LYRICS - Ready Or Not
And these voices in my head saying niggas ain't for you. And when you gettin' ... And all these bitches wanna fuck me cause a nigga made it. I'm getting paper ...
LIL SNUPE LYRICS - X Bitch
Lyrics to "X Bitch" song by LIL SNUPE: Yea Yea She used to play games But now that I got money She ... Steady goin on my Facebook ... Why she hitting my phone ? ... Girl you the trip, you be blowin' me up daily ... Stuntin' all in public, really looking like a foolish ho ... Thanks to Agazy Abraham for correcting these lyrics.
TRINIDAD JAMES LYRICS - Females Welcomed (Remix)
Now my side bitch, my main bitch, cause my main ho, ain't feeling me no mo, no mo [x3] ... Might need a witness, these bitches crazy ... I know all she want is my riches (riches) ... You steady blowing her phone up she busy feeding me grapes
JERMAINE DUPRI (JD) LYRICS - Money, Hoes & Power
Yeah, all you motherfuckin' hoes out there misguided, undecided. Y'all need ... Cause all day all night, we steady pimpin' pimpin' [Pimp C] Still smokin' out, pourin' up, keep these bitches hoin' up. They break Pimp C long bread cause everything I touch be blowin' up. Candy cars ... Keep a lil' bitch on my phone. All my cars ...
AUGUST ALSINA LYRICS - Down Right Now
When I ride by, all the bitches flock. Because It's not my fault, your bitch steady choosing. Dog it ain't ... That's her right now blowin up my phone. Ring, ring I'm a  ...
KEVIN GATES LYRICS - Complaining
These bitch always gonna have a problem with you ... Tonya get on top of me, probably while blowing strong ... And when I leave she don't wake up ... All the bitches turn they nose up, no my ho she's not complaining ... Talk On Phones
UGK LYRICS - Wood Wheel
Hopin' these niggas don't blast today. ... Cloud composures, all-nighters like Folger's ... Countin' up my scrill, bitch, I'm workin' wood wheel. ... Wrote 'em, fuck it , phone 'em ... When my trunk steady hummin' ... Blowin' on Green private stock.
LIL SNUPE LYRICS - Melo
While I'm barefeeted with my feet all black ... I'm just killin tracks, makin all these people feel me. Steady going check the track, I be going back to back. Used to be dead broke, now I'm blowin stack for stack. Gucci, Louie ... And all the bitches who are choosin on a nigga did ... Kids look up to me, they say that I am they image
BIBBY X HERB LYRICS - Play They Role
But I'm trained to go and my heater strong they need to ball bitch I'm ... Ey' Bibby lets get it man, fuck these niggas up [Lil Bibby ... You was probably dreamin blow his brains out ... Me and Bibby steady killin tracks ... I ain't with all the chitter chat
BAS LYRICS - Fiends In Hamsterdam
Lyrics to "Fiends In Hamsterdam" song by BAS: Let these niggas know Bas got sicker flows Ride low, eyes closed, hydro, piccolo And them bitches kn... ... We fucked em all. Who them broads? We fucked em ... I fucked em up, them hunneds came [Verse 2 - Jota:] ... That's blowin my phone, I know that same chick you dated
DOUGHBOYZ CASHOUT LYRICS - Bitch Be A Bitch
Lyrics to "Bitch Be A Bitch" song by DOUGHBOYZ CASHOUT: You let a bitch be a bitch, and a ho be a ho You got the game fucked up and I'm a ... I den see it all, heard it all, I know how these bitches play ... She fucking withcha enemies, you know that's a low blow ... My man say he saw her slanging pussy up on backpage
PIMP C LYRICS - Love 2 Ball
The street life get my watches glowin up. New Motorola smartphone, steady blowin up. I remember doin bad ... I crawled back in the day but bitch now I'm ballin tonight (ballin. Tonight) [Chorus] ... And you, know all the women, want to conversate for a few 'Cause my ... Visit www.azlyrics.com for these lyrics. A-Z Lyrics · P ...
KEVIN GATES LYRICS - Posed To Be In Love
Blowing up the phone, hope she see me calling her. I whip up in the drive way she done packed up all my stuff. And I'm like what the fuck, can't even talk to her
June 27th Lyrics - Z-Ro
Big Moe is up in this bitch and this niggas singin, ... nigga in our car, got 4 TVs all up in the seats and I splits down .... dont be on the flip phone these hoes be on my bone, I might just ... yeah Yung's steady flowin and Im steady what blowin
CHIEF KEEF LYRICS - Voodoo
Lyrics to "Voodoo" song by CHIEF KEEF: I'm with my crew them my loose screws And no we don't pass no duce duce Got 4 O's with bout two ... And I got my pole I like it slow watch I blow ... And all these bitches steady talking bout they love me ... Thats 50 shots up in the clip for all of those who don't know how I'm rocking
YOUNG JEEZY LYRICS - This One's For You
I'm blowin good yea I smoke it by tha zone. And when them niggas call I don't pick up my phone ... Had these niggas tellin lies they just sound true ... I ran tha streets and rap bitch ima double boss ... Lawn chair ass niggas all they do is fold
KURUPT LYRICS - Hate On Me
Lyrics to "Hate On Me" song by KURUPT: Eh yo, if rappin' was a bitch you'd have no ... Like a slut callin' bitches on my cell phone ... These bitches ain't gettin' my grip ... Talkin' bout fuck Damani but steady eyein' me ... Tryin' to fuck up my clutch so I'm forced to change gears ... Most o' y'all niggas be break and hatin' records
TYRESE LYRICS - Broke Ass Niggas
Lyrics to "Broke Ass Niggas" song by TYRESE: What's up yo? You know ... I'm tired of these broke ass niggas calling my phone (leave me a message) I ain't gon ...
CURREN$Y LYRICS - E.T.
As I'm pulling trees out the grow room. Phone blowing up, man, how'd they know so soon? All these ladies looking right, hydro bloom. Got these rookies fucking ...
UGK LYRICS - Diamonds And Wood
Never let these bitch niggas take what's mine, nigga neva do that. Fool say he going ... But all my sweets gone blow, so killas smoked get sucked up. I lucked up  ...
R KELLY LYRICS - Trapped In The Closet (Chapter 18)
[Twan:] "Man I can't believe these bitches all the shit I done went through and ... Don't cha get my offering (Jesus goin work it out) uh, in the second offering ( Jesus goin work it out) ... "Rufus I been try'na get in touch with you, I'm blowing up your phone." ... But Chuck is steady going on and crying ("Rufus I really love you!!
Rockie Fresh - Rap Monument Lyrics
You just took her phone number. I just took her ... And these niggas bitchin' more than these bitches. And I'm just ... Got you all up in your feelings and shit ... Got her right up on my lap, that's a real nigga risk ... Blow him up, finna explode. All of  ...
Meek Mill - Ham Music Lyrics
steady blowing up my celly, trying to get it any means nigga smootchie in the ... all these fuckin bricks i'm thinkin we gonn need a forklift coolest on your stereo, ...
LIL BOOSIE LYRICS - Going Thru Some Thangs
from my niggas to my bitch and these niggas wanna ... but they burnin' my CD's ( thats fucked up) niggas and ... And these niggas wanna rap about you know you a ... and all my cousins doin' time thuggin' in the ... blowin' dodo in a different city
NOTORIOUS B.I.G. LYRICS - Warning
Now they heard you blowin up like nitro know they ... Damn niggas wanna stick me for my papers [VERSE 2] ... all purpose war got the rottweilers by the door
RICK ROSS LYRICS - Pandemonium
hoes, I need a condom for my toast, busting in these niggas standing flat footed, I' m ... step out on the block all the bitches they still in shock get a piece of pussy ...
LIL DURK LYRICS - Chiraq (Remix)
I'm the same nigga that my city asked about while you in the cut steady buying clout ... Everytime a nigga rap beef, get clapped up in a couple weeks ... Heard Tyga sneak dissing on me, tell them thot bitches I'm not right ... I started rappin these niggas hatin' ... I'm turning up, making boss moves, got music all on Pandora
June 27th Freestyle Lyrics - DJ Screw
The Key-C's in this bitch, my nigga Jonathan I got about ... If these hoes down to jack, I want you to know ... I'm coming on down jamming with that P-phone ... Man what's up in my mouth you see them diamonds ... Hoes they gone watch me, but they all wanna jock me ... See that boy me and Poo, he's steady jamming Screw
Ace Hood - Make Ya Famous Lyrics
Advisory - the following lyrics contain explicit language: ... She thinkin she special bitch you should join the team ... She blowin up my phone. Bitch ... Married to the money, dat hoe steady pushin ... The 18 Greatest Revenge Songs of All Time.
K CAMP LYRICS - Money Baby
I like my cup full, I like turning up. I like brand new ... Blowing up a niggas phone can you please fall back ... I like good weed I like bad bitches that can roll it up
Montana Of 300 - Great Lyrics
FGE we eating / Get your own plate / Bitch I be with shooters / And therefore I'm great / I perform great, got all these. ... And what's on the heart of all of my niggas. No new brakes, I'm on the ... He steady blowing up her phone. Came out on ...
GORILLA ZOE LYRICS - Hood Nigga (Remix)
Lyrics to "Hood Nigga (Remix)" song by GORILLA ZOE: All The Hoes Jockin, ( Jockin) Beat Steady ... Nigga You Can Hate But Ya Bitch Steady Watchin ( Watchin) ... Lost My Mind And My Cell Phone In The Same Night ... Blowing Big Like A Breeze Around The Curb ... Wonder How I Eat These Nigga Up, Got The Thunder
NICKI MINAJ LYRICS - Big Daddy
That sound like, but that 300 thousand I'm triple OG in my hood These hoe... ... Pick a bitch up in the big daddy. Big face ... When I pull up all the hoes like big daddy ... Blowin' the money I heard that they askin' around town what he really worth
GHOSTFACE KILLAH LYRICS - Street Bullies
Burn spinach cause it keep up flows, Shawn's a menace. Even Barack watch ... Steady blowin cream by the stack. I get my ... Slick Rick, bruh, these bitches be on my dick ... We bleed different, we chase money, y'all can chase dreams. Came a  ...
FUTURE LYRICS - Watch This
Scotty call my phone, I be pickin up laughin. Sixth fifth shoppin, true story, I ain't braggin. I'd like to thank my jeweler, all these bad bitches I'm baggin. Check like ...
G HERBO AKA LIL HERB LYRICS - On My Soul
Lyrics to "On My Soul" song by G HERBO aka LIL HERB: On my soul Lost too many of my ... Young nigga all I know is get money give a fuck how they feel (On my soul) ... And these niggas snakes, I ain't rockin' wit' everybody ... I'm ridin' ' round through the city blowin' loud by the fifty run up on me and we black maskin'
YOUNG DOLPH LYRICS - On My Line
Lyrics to "On My Line" song by YOUNG DOLPH: I got a lot of bitches on my line but I ain't got time A lot of bitches ... Soon as I jump up out the building, I'm chasing dollar signs ... All these hoes on my line, I don't even answer the phone for em
LIL' WAYNE LYRICS - 6 Foot 7 Foot
fuck that shit, my money up, you niggas just Honey Nut Young Money ... now all I want is hits, bitch, Wayne signed a fiend. I played the side for ... and I keep a killer ho, she gon' blow right through ya ... that I keep these bucks steady on my mind

Related lyrics


Artists

The Chainsmokers biographyDNCE biographyShawn Mendes biography

Recent lyrics

gigi
wave
matty