Dellie bad ass bitch what you lookin at lyrics

Get lyrics of Dellie bad ass bitch what you lookin at song you love. List contains Dellie bad ass bitch what you lookin at song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


Webbie - Bad Bitch Lyrics
Now show your ass off Cuz you a bad bitch Girl you a bad bitch Yeah you a bad bitch [Verse 3] Man I love them bad bitches with them sexy ass tattoos Them bad bitches with them bad bitches attitudes She a damn a fool got a crib she'll let me camp Make sure her nigga stay filled with them foodstamps
Dr. Dre - Bitch Niggaz Lyrics
Lyrics to 'Bitch Niggaz' by Dr. Dre: That's some good-ass weed Check it out Dawg... This game is a motherfuckin' trip man, word on the streets Everybody always tryin' to run up on me Hollerin' about word on the streets is this nigga said this
Ying Yang Twins - Badd Lyrics
You want this money then you gotta be a Badd bitch Shake that ass for a tip of you a Badd bitch Drop it down to the floor if you a Badd bitch Aw no she ain't no hoe, she just a Badd bitch [Verse 1] I'm in the club, lookin' for a Badd bitch In the parking lot, lookin' for a Badd bitch Everywhere I go I'm trying to find that Badd bitch You know ...
Curren$y, Trademark Da Skydiver & Young Roddy - No ...
I've been getting to it, fuck sitting on my ass Bitch used to act bad, now she want come through the pad Baby girl I pass, I'm more focused on my math No subtraction in my section, we just tryna add Glancing my direction, bitch you lookin at the man [Trademark Da Skydiver:] I stay focused on this paper, you be focused on the hating (hater)
Trina - Here We Go Lyrics
You treat me like a random chick You done forgot who introduced you to rocks And poppin all that cris an shit Who letchu hit it from tha back Anyway that chu like And any debts i can pay tha price I thought i was a chick you would make your wife And now a bitch cant even stay tha night (You wack) I cant even look in ya face Witout wantin ta ...
Ciara - I'm Out Lyrics
If he got a new bitch, then tell that bitch meet you outside And pop her like a molly, till them bitches recognize Grinnin' (I'm out), I'm winnin' The end and the beginnin' I send them on an errand then I son 'em like my children (children) You couldn't get a fan if it was hangin' from the ceilin' (I'm out)
Nicki Minaj - Boss Ass Bitch (Remix) Lyrics
You know I'm still bad and I'm still foreign I'mma give bitches time to get hot Chill out at the game, New York, Knickerbock If they actually got bars, they could rock But if not, I'mma destroy chicks a lot But on the real, I'm in album mode ... "Boss Ass Bitch (Remix)" lyrics provided for educational purposes and personal use only. ...
Trina - Look Back At Me Lyrics
Trina "Look Back At Me": I got an ass so big like the sun Hope you got a mile for a dick I wanna run Slap it in my face sho...
Webbie - Fuck With Me Lyrics
When I said I'm da realest nigga in this bitch We up in this bitch Gon be up in this bitch A flash out and kill everybody in this bitch Haha! yo boy ian got a hoe card Bring yo whole sqaud cause I go hard Picture me and yo braud In yo car and you already know her I grab her head and try to make her throw up YOU KNOW WHAT I been tryna laugh and ...
Meek Mill - Burn Lyrics
Damn it's lookin’ like I grew it D-Town, The hood behind me like a King Cobra [Meek Mill] Burn, Bitch I let it burn bitch My money straighta than a motherfuckin’ perm bitch No navigation, you can see that is my turn shit Shorty give me all that brain and still ain’t never learn shit [Big Sean] Oh that’s your girl, Damn nigga you ain’t ...
Toni Romiti - Nothin On Me Lyrics
You call in someone else "Bae" Well that shit it don't faze me Oh oh oh you got a new bitch You think you got a new bitch (no no) She ain't no new bitch (hell naw) She's a used bitch Oh oh oh you got a new bitch You think you got a new bitch Well think again 'cause She ain't got nothing on me She ain't got nothing on me She can try to replace me
Meek Mill - Face Down Lyrics
Put your face down, ass up. Oh you think you all that. I say that we see wassup and play lets see who call who back. And now you mad, saying that I treat you bad. Cause when I treat you high, I treat you and leave you, you'll be needing baths Now we in Magic and Onix tryna see what's happening. Trust me, I throw this bag. She buss it like that ...
YG - You Broke Lyrics
You ain't gotta be a scientist to know that Been to that money, nothin' before that Bitch I'll do you dirty, dirty like a floor mat Yeah I'm tired of hearin' about what you need, bitch I'm tired of paying for your weeks, bitch I'm tired of you fuckin' me, tryin' to get pregnant Knowin' if you had a baby your broke ass couldn't help it
Fukkit - NASCAR Lyrics
She a bad bitch, mad like They lookin' at me mad like They lookin' at me mad like I try to tell they ass like Bitch I'm posted in the bathtub Riding 'round my city smoking good like NASCAR, fast life Run and trace that little Asian kush She a bad bitch, mad like They lookin' at me mad like They lookin' at me mad like I try to tell they ass like
Yung Chris - Racks (Remix) Lyrics
Bitch I hit one button, my roof open like a hard spot (damn!) Make me throw my diamonds up, bitch my life was hard knock Had so much kush and Ciroc, bitch I think my heart stop (yeah!) Every night's a weekend, every day's a Friday night You ain't seen nothing yet, bitch this just my Friday ice 87 brick fare, yeah, I'm talking thirty racks
2 Chainz - I'm Different Lyrics
2 Chainz "I'm Different": ... Bitch sit down, you got a bad atti' Gave her the wrong number and a bad addy You ain't going nowhere like a bad navi Ass so big, I told her to look back at it Look back at it, look back at it Then I put a fat rabbit on the Craftmatic I am so high. Attic
Nicki Minaj Song Lyrics
View Nicki Minaj song lyrics by popularity along with songs featured in, albums, videos and song meanings. We have 15 albums and 306 song lyrics in our database.
Nicki Minaj - Boss Ass Bitch (Remix) Lyrics
'Cause I'm coming for you! Uh, okay, I order rich bitch sauce. Rich bitch cold, got a rich bitch cough. Which bitch want it? I'll go rich bitch off 'Cause you know my style gettin' bit ripped off! When I'm at the restaurant, rich bitch sauce Rich bitch cold, I got a rich bitch cough. Which bitch want it? I go rich bitch off
Kendrick Lamar - Money Trees Lyrics
Money trees is the perfect place for shade And that's just how I feel, nah, nah A dollar might just fuck your main bitch That's just how I feel, nah A dollar might say fuck them niggas that you came with That's just how I feel, nah, nah A dollar might just make that lane switch That's just how I feel, nah A dollar might turn to a million and we ...
Big Moe - Freestyle (June 27) Lyrics
Lyrics to 'Freestyle (June 27)' by Big Moe. (Big Moe) Yeee-yeee haahee yeehaa, yeee-yaahee that nigga Big Ass Moe chillin with my partna named D-mo its on his birthday we comin through
Lupe Fiasco - Bitch Bad Lyrics
Just like that, you see the fruit of the confusion He caught in a reality, she caught in an illusion Bad mean good to her, she really nice and smart But bad mean bad to him, bitch don't play your part But bitch still bad to her if you say it the wrong way But she think she a bitch, what a double entendre [Hook] [Outro:] Bitch bad, woman good
Afroman - Crazy Rap Lyrics
Oh, he beat me to the left, he beat me to the right. The mutha-fucker whooped my ass all night. But I ain't mad at her prejudiced dad, that's the best damn pussy I ever had. I got a bag of weed and a bottle of wine. I'm a fuck that bitch just one more time. Colt 45 and two Zig Zags, baby that's all we need.
Cardi B - Money Bag Lyrics
Money bag, bitch, I'm lookin' like a money bag Money bag Cardi I do the Maybach on Monday, Ferrari Friday This is sweet pussy Saturday, that's just what Plies say I said "Bae, it's a snack," he said it's a entrée With them pretty ass twins, you look like Beyoncé Lookin' like Money bag, money bag, money bag, uh Money bag, money bag, money bag ...
Eminem - Shake That Lyrics
Smoke so much weed you wouldn't believe And I get more ass than a toilet seat Three to the one from the one to the three I met a bad bitch last night in the D Let me tell you how I made her leave with me Conversation and Hennessy I've been to the motherfucking mountain top
Yo Gotti - Real Shit Lyrics
Bad blood in the camp and nigga feel neglected I try to work it out before it get all hecked But if its about a bitch, just know I don't respect it And if you talking foul I hope its ain't in my direction homie I say if you talking foul I hope its ain't in my direction homie Ay see I believe nigga got a problem they handle it
Juvenile - Back That Ass Up Lyrics
Lyrics to 'Back That Ass Up' by Juvenile. Girl you workin with some ass yeah, you bad yeah Make a nigga spend his cash yeah, his last yeah Hoes frown when you pass yeah, they mad yeah You gon' ride in the Jag yeah, with that head You could smoke or buy a bag yeah, of grass yeah
Nicki Minaj - Regret In Your Tears Lyrics
I'm a bad bitch, you ain't used to that You gon' fuck around and make me do you bad Used to creep, creep, with you through the back I count up the cash and bring you the bag I count up the racks like Serena Plus I got that ass like Selena And you know nah-nah-nah-nah-nah, not a bitch That's gon' care, care, hold you down and love you like this
Lil Boosie - Betrayed Lyrics
Lyrics to 'Betrayed' by Lil Boosie: After all the fucking shit we done been through, all the pussy niggas we done tend to, but it dont mean nothing when a nigga money low, niggas will shoot you in the back and cut yo fucking throat like rich and alpoe.
PRhyme - Flirt Lyrics
Bitch, I'll call you I find it hilarious when bad ass bitches try to get your attention Be lookin' like fish outta water, it be for no (no) reason A chick'll drop a pencil and go, "Oh, (oh) Jesus" Just to bend down to get this shit to show (show) cleavage Haha, why can't y'all just ask a nigga for his number like we do y'all I'll tell you ...
Juvenile - Against The Wall Lyrics
Tweet me (Pre-Hook) Damn you lookin good, man shorty's so fly If I pull you on the dance floor Baby don't be actin shy Girl, I love the way you move And I'm feelin the way you grindin I'mma pull you lil closer And crack your waist from behind She backin me up slowly Putting it on me like she know me You say you'd be the bad ass Baby come, my ...
Webbie - Shawty Know Lyrics
In just a few more monnths and a few more blunts, i can retire. Look at me. To keep you happy, I’ll do all that is required. and tell yo bullshit friends stay out our business, fucking liars. Yo birthday coming up. I got yo present. hope you like it. If you gotta real ass bitch that you in love with, holla “right chea”. hoes, I can’t ...
Queen Key - Ha Lyrics
Left his ass blue by the ball, he a crip (ugh) Tongue in my shit by the mouth he a chef I don't care, I'ma real bitch when it come down to it, I can wear my real hair (yo bitch baldhead) I'm a bad bitch it don't even matter what the fuck I'm gon' wear (yea) At least I'm on there That's another level, bitch (bitch)
Nicki Minaj - Itty Bitty Piggy Lyrics
And if you see an itty bitty piggy in a market. Give that bitch a quarter and car tell her, "Park it." I don't fuck with pigs like As-Salamu Alaykum, I put 'em in a field and I let Oscar Mayer bake 'em. That's right It's like I'm just single-handedly annihilated—you know—every rap bitch in the building.
XXXTENTACION - Take A Step Back Lyrics
Lil bitch, I got on Jesus sandals, hey X is an animal; mammal, hey Lil bitch got the back of a camel Pussy boy you look like a Randall Pussy boy you look like a Daniel Bitch I'm known to get ghost, Danny Phantom And if you throwing, through the pussy throw a tantrum, woah
Cardi B - Lick Lyrics
Bitch you gon' drown tryna ride on my wave Corny ass bitches, I just can't relate Run up get done up Got shooters ready for a come up Promise you I didn't luck up Was grinding all night Didn't sleep till the sun up Now I got up on my shit Walk around like I'm that bitch Every nigga wanna hit Looking like I caught a lick Run up on me you get hit
Found 35 lyrics.

Recent lyrics

o5
sika
legacy
a lin


Close Ad