Get me some whiskey, and a.... lyrics

Get lyrics of Get me some whiskey, and a.... song you love. List contains Get me some whiskey, and a.... song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


Get hot Get Me Some Whiskey, And A.... lyrics at Lyrics.camp!
Benjamin Herman - Get Me Some Whiskey, And A.... Lyrics ...
Lyrics to 'Get Me Some Whiskey, and A....' by Benjamin Herman.
REGINA SPEKTOR LYRICS - Pavlov's Daughter
I'm gonna go to Babylon and get me some whiskey. Gonna go to Babylon and get me some whiskey now... If I hear another song about angels. If I see another ...
CHUMBAWAMBA LYRICS - Tubthumping
I get knocked down. But I get up again. You're never gonna keep me down. Pissing the night away. Pissing the night away. He drinks a whiskey drink. He drinks ...
Get Me Some Whiskey, And A.... lyrics
Lyrics for Get Me Some Whiskey, And A.... by Benjamin Herman, Idris Muhammad, Larry Goldings & Jesse Van Ruller.
HANK WILLIAMS JR. LYRICS - Whiskey Bent And Hell Bound
And I get whiskey bent and hell bound. Play me some songs about a ramblin man. Put a cold one in my hand. Cause you know I love to hear those guitar sounds
Dennis, Hook Me Up With Some More Of That Whiskey
Lyrics to "Dennis, Hook Me Up With Some More Of That Whiskey" song by KID CUDI: Dennis, you gotta hook ... Come to think about it, don't have many friends
AC/DC LYRICS - Have A Drink On Me
Lyrics to "Have A Drink On Me" song by AC/DC: Whiskey gin and brandy With a glass I'm pretty handy I'm tryin' to walk a straight line On sour mash...
UNCLE KRACKER LYRICS - Whiskey And Water
You put some whiskey in the water. Gonna run off with your daughter. And if I make it to the border. I'm gonna be alright. I'm on the run, the devil's tryin to get me
BRIGHT EYES LYRICS - It's Cool, We Can Still Be Friends
Yeah, you still kiss me sometimes, but it's just on the cheek. You pull away so ... Yeah, I'm pouring myself some whiskey, I'm going to get really fucking drunk
Mel Waiters - Got My Whiskey Lyrics
I worked hard all week and its time to take a break Play me some Marvin ... and I got my whiskey (got my whiskey) (Because tonight) tonight I'm gonna get…. real ...
KID CUDI LYRICS - Just What I Am
Won't stop 'til I get me some. Club hoppin' tryin' to get me some. Bad bitches wanna get me sprung. Early in the ... Whiskey bottles on the sinks and floors
CHRIS STAPLETON LYRICS - Tennessee Whiskey
Lyrics to "Tennessee Whiskey" song by CHRIS STAPLETON: Used to spend my nights out in a barroom ... 'Cause there's nothing like your love to get me high
STEVE GRAND LYRICS - Whiskey Crime
Lyrics to "Whiskey Crime" song by STEVE GRAND: W-w-w-w-whiskey crime! ... Oh the things that you get me to say ... Always ready to give me some of that
RONNIE DUNN LYRICS - Let's Get The Beer Joint Rockin'
Lyrics to "Let's Get The Beer Joint Rockin'" song by RONNIE DUNN: Let's shoot some whiskey Let's drink some beer Play me some Whitley Let's strip some ...
G-EAZY LYRICS - Some Kind Of Drug
Lyrics to "Some Kind Of Drug" song by G-EAZY: Wake up this morning. ... Can't explain all the ways you get me high ... Whisky straight, ain't chasing that, I'll taste  ...
HALESTORM LYRICS - Out Ta Get Me
An some would say it was me. But I didn't buy that fifth of whiskey. That you gave me. So I'd be quick to disagree. They out ta get me (get me) They won't catch ...
RON POPE LYRICS - One Shot Of Whiskey
And I hope that these drinks have a shot at replacing. The things that I lost on the way that I took to this place. So give me one shot of whiskey. Two lines of ...
COLE SWINDELL LYRICS - Hope You Get Lonely Tonight
if you need a little late night pick me up, I, hope you get lonely tonight, we ain't gotta make up just kiss me, we could straight up blame it on the whiskey, you ain't  ...
HOLLYWOOD UNDEAD LYRICS - Everywhere I Go
Shave beard, put on some scene gear. I gotta get drunk 'fore my mom wakes up. Break-up with my ... I'll blame it on this whiskey, sipping gets me tipsy. Drink fast ...
WHISKEY MYERS LYRICS - Reckoning
That's what's left of me and you. I can't sleep in our bed no more. Misery shakes me to the bone. Even when I try to get some rest. I cannot sleep alone. So I hide ...
HANK WILLIAMS JR. LYRICS - Whiskey Bent And Hell Bound
And I get whiskey bent and hell bound. Play me some songs about a ramblin' man put a cold one in my hand. Cause you know I love to hear those guitar sounds
FRANKIE BALLARD LYRICS - Sunshine & Whiskey
Every time you kiss me it's like sunshine and whiskey. Chilling on a ... I don't wanna get DWK, driving while kissing they'll put you away. You hit me like fire, shot ...
THREE DOG NIGHT LYRICS - Mama Told Me (Not To Come)
... "Mama Told Me (Not To Come)" song by THREE DOG NIGHT: Want some whiskey ... Want some whiskey in your water? ... "That ain't the way to have fun, no"
THE CADILLAC THREE LYRICS - Drunk Like You
Nothing gets me drunk like you, even whiskey can't do what you do when you kiss me that way. That black label lipstick, 90 proof hits quick top shelf tangled in  ...
THE LACS LYRICS - Get Lost
[Chorus 1:] There's a lean-to shed, burn pile, and some hound dogs. An ol' boy like me just get lost. Whiskey got ya boy feelin' nice. And I'll be gone the whole ...
Regina Spektor - Pavlov's Daughter lyrics
Jun 29, 2010 If I hear another song about angels If I see another feather on the dumb-box I'm gonna go to Babylon and get me some whiskey Gonna go to ...
GUNS N' ROSES LYRICS - Out Ta Get Me
Lyrics to "Out Ta Get Me" song by GUNS N' ROSES: Been hidin' out And layin' ... Some people got a chip on their shoulder ... But I didn't buy that fifth of whisky
KENNY CHESNEY LYRICS - The Good Stuff
Lyrics to "The Good Stuff" song by Kenny Chesney: Well, me an' my lady had our first big fight, So I drove around 'til I ... He didn't pour me a beer. ... An' I smiled an' said: "I'll have some of that." ... 'cause the one thing stronger than the whiskey
JON LANGSTON LYRICS - Stronger Than Whiskey
Get a little lost on these old back roads. And later on we're counting the stars. Girl you just 'bout stole my heart. The thought of you has got me buzzed. Your kiss ...
MAGGIE ROSE LYRICS - Whiskey And A Gun
When the warden started gettin' sweet on me. He drug me up to a room one night . Poured me some 'ski, gave me a light. And I smoked slow and waited 'till he ...
TRICK PONY LYRICS - Pour Me
Lyrics to "Pour Me" song by TRICK PONY: Pour me, pour me Pour me, pour me another shot of whiskey Bartender hit me one more time He left,... ... He loved to get loud every time he had the chance. I always thought he was a simple-minded  ...
METALLICA LYRICS - Whiskey In The Jar
Lyrics to "Whiskey In The Jar" song by METALLICA: As I was goin' over the Cork and Kerry mountains I saw ... But the devil take that woman yeah for you know she tricked me easy ... And some men like ta hear, ta hear the cannon ball a roarin'
HANK WILLIAMS JR. LYRICS - My Name Is Bocephus
I just came in here to have some whiskey and beer and to say howdy to you all. Now you all know me, this is Hank Williams, Jr. you see. Hat and shade beard ...
CASEY DONAHEW BAND LYRICS - Whiskey Baby
Burns all the way down. Lights me up and it gets me right. Baby, pour me another round. Whiskey baby, driving me crazy. I'm buzzing from my head to my toes
CHRIS YOUNG LYRICS - Sober Saturday Night
Not out there getting high underneath some neon lights. Ain't no whiskey strong enough to make things right. ... When my buddies call me up I just let it ring.
Honeyroll - Whiskey Women Lyrics
Lyrics to 'Whiskey Women' by Honeyroll. Now listen / Pour me a single tonight / Feeling blue, really need it to bite / Getting some looks, don't know why /
JOE JACKSON LYRICS - What's The Use Of Getting Sober (When ...
Lyrics to "What's The Use Of Getting Sober (When You're Gonna Get Drunk Again )" song by JOE JACKSON: Boy, you listen to your old ... When he bought that good whiskey, beer and wine ... Felt so good, went out and got me some more
Lindi Ortega - Demons Don't Get Me Down Lyrics
Demons Don't Get Me Down lyrics performed by Lindi Ortega: Well, I wish I had some whiskey And I wish I had some weed On nights when I feel so alone Baby,  ...
JAKE OWEN LYRICS - Who Said Whiskey (Was Meant To Drink A ...
Yeah, one shot will get her out on the dance floor. One more, she starts to like the taste. And a few rounds later she'll be hanging on some fella. Right up in front ...
FLORIDA GEORGIA LINE LYRICS - Sippin' On Fire
Girl, you melt me like ice in whiskey. With those blue flame looks that you give me . You can't hide what's ... Get a little higher (get a little higher) Sippin' on fire ...

Related lyrics


Artists

DJ Snake biographyKevin Gates biographyThomas Rhett biography

Recent lyrics