Got me sing like tututtuturu lyrics

Get lyrics of Got me sing like tututtuturu song you love. List contains Got me sing like tututtuturu song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


Get hot Got Me Sing Like Tututtuturu lyrics at Lyrics.camp!
Kolohe Kai - Summer To Winter Lyrics
You make me happy every day My heat wave in December You bring the sunshine my way And I don't wanna go back home 'Cause it's here where I belong Girl you bring summer to winter And lady I will sing a song To you babe yeah Oh oh oh Oh-oh, oh-oh Oh oh oh You got me singing baby (Oh-oh, oh-oh) Oh oh oh Oh-oh, oh-oh Yeah You got me singing like
Marty Robbins - Singing The Blues Lyrics
Without you you got me singing the blues The moon and stars no longer shine The dream is gone I thought was mine There's nothing left for me to do but cry over you Well I never felt more like running away But why should I go cause I couldn't stay Without you you got me singing the blues Well I never felt more like running away...
Fifth Harmony - Like Mariah Lyrics
Got me singing like Mariah [Ally, Camila:] There is no denying Your kisses keep me flying When you touch my body Got me singing like Mariah Singing like Mariah [Normani:] Your name is written on my lips You're the only one for me Every single little kiss Is like a dream, is like a dream [Lauren:] But I don't need to make a wish 'Cause all I ...
Chris Brown - Sing Like Me Lyrics
Lyrics to "Sing Like Me" song by Chris Brown: I got her singing I got her singing I got her singing I got her singing, ohh I got her singi...
Rihanna - That La, La, La Lyrics
(OH) He's got me singing that la la la (OH) So fall back, don't be hit and you can't deny (OH) Oh yes he keep it rocking like la la la (Sing) (Oh Oh Oh Oh) Ladies get it right, better get it right Oh-Oh-Oh Oh Oh Yeah Rihanna Here we go we got, we got, what him and me, we got, We got (OH) Cause He's got me singing that la la la
Bobby V - Ooh (She Got Me Like) Lyrics
Lyrics to 'Ooh (She Got Me Like)' by Bobby V. Let me tell you bout this girl that she may you wanna touch But she don't care about you, best believe she walk She don't go and slide, move to the beat Everybody's rockin like this base in the B Superstar she's a freak, she got her own know what I mean
Sean Kingston - Replay Lyrics
Shawty's like a melody in my head That I can't keep out Got me singin' like Na na na na everyday It's like my iPod stuck on replay, replay-ay-ay-ay [2x] I can be your melody A girl that could write you a symphony The one that could fill your fantasies So come baby girl let's sing with me Ay, I can be your melody A girl that could write you a ...
SoMo - Control Lyrics
I don't wanna fuck you like this I don't wanna touch you like this Take over your body, control your everything I know you wanna love me like this I know you wanna trust me like this Take over your body, control your everything Girl, you got me singing on the low like I'm alright Girl, you got me singing on the low like I'm alright
Sean Kingston - Replay Lyrics
Lyrics to 'Replay' by Sean Kingston. Shawty's like a melody in my head That I can't keep out, got me singin' like Na, na, na, na everyday It's like my iPod's stuck on replay, replay
Becky G - Shower Lyrics
Singing in the shower La Di, La Da, La Da Singing in the shower All I want, all I need is your loving Baby you make me hot like an oven Since you came you know what I've discovered Baby I don't need me another No, no all I know (know) Only you got me feeling so (so) And you know that I got to have you And I don't plan to let you go
Trey Songz - Ooo Lyrics
Like ooo First time in the club when you getting some love Shawty backing it up like ooo It's like rolling one up Real girls getting down and you throwing it up It's like getting your girl in the v.i.p. First time with a fake i.d. Let me hit you like ooo (Verse Three) No tell me how many thugs in the club Got that ooo right there
He Is We - Replay Lyrics
Got me singin' like Na na na na everyday It's like my iPod stuck on replay Shawty's like a melody in my head That I can't keep out Got me singin' like Na na na na everyday It's like my iPod stuck on replay I can be your melody Oh boy I could write you a symphony The one that could fill your fantasies So come baby boy and sing with me I can be ...
Jacob Latimore - Heartbreak Heard Around The World Lyrics ...
Like ooh, oh, oh, oh! You got me singing like ooh, oh, oh Never gonna find another love like you ooh, oh, oh I had another lover but she just won't do! So I can't take it, so come back home like ooh, oh, oh Swear to God if you don't come back girl like ooh, oh, oh This will be the heartbreak heard around the world!
Randy Travis - Singing The Blues Lyrics
You got me singing the blues Well, the moon and stars no longer shine The dream is gone out from my mind There's nothing left for me to do But cry-y-y over you Well, I never felt more like running away But why should I go 'Cause I couldn't stay, without you You got me singing the blues. [Instrumental] I never felt more like singing the blues
GUY MITCHELL - SINGING THE BLUES LYRICS
Well, I never felt more like singing the blues/ 'Cause I never thought that I'd ever lose/ Your love dear, why'd you do me this way/ Well, I never felt more like cryin' all night/ 'Cause everythin's wrong and nothin' ain't right/ Without you, you got me singing the blues/ The moon and stars no ...
Freeway - You Got Me Lyrics
Lyrics to "You Got Me" song by Freeway: Y-y-you (Ooooh) y-y-you Ahh, ooh oh oh oh oh ... And I love it when the ladies sing (Uh uh uh uh) And they love it when the whistles blow over the ring Slide upon ya strip and go (Uh uh uh uh) ... She just like honey so she got me like Winnie the Pooh Long nights let her chill with the crew
Becky G - Shower Lyrics
(Singing in the shower) And when the times get rough There ain't no giving up Cause it just feels so right (Singing in the shower) Don't care what others say If I got you I'm straight You bring my heart to life yeah You light me up inside Like the 4th of July Whenever you're around I always seem to smile And people ask me how Well you're the ...
Sigma - Glitterball Lyrics
Lyrics to 'Glitterball' by Sigma. Standing here in the music hall With my microphone and a glitterball And you walked right in, blowing through the doors Like a force of nature, a force of nature I cannot go, 'cause my head's a mess
Beyonce - Crazy In Love Lyrics
Got me looking so crazy right now, ... The genuine article I do not sing though, I sling though, if anything I bling yo, Star like Ringo, war like a Green Beret ... that she's in love, she's doing stuff she wouldn't normally do but she doesn't care. It doesn't matter. She's just crazy in love."
Colbie Caillat - You Got Me Lyrics
Lyrics to 'You Got Me' by Colbie Caillat. You're stuck on me and my laughing eyes I can't pretend though I try to hide - I like you I like you. I think I felt my heart skip a beat
Bobby V - Ooh (She Got Me Like) Lyrics
Lyrics to "Ooh (She Got Me Like)" song by Bobby V: Let me tell you bout this girl that she may you wanna touch But she don't care about you, ... She got me singing like Ohh all the time, eh eh and she's mine, Ohh, oh she's mine Ohh, oh she got me like She got me, got me
The Kinks - You Really Got Me Lyrics
Lyrics to "You Really Got Me" song by The Kinks: Girl, you really got me goin' You got me so I don't know what I'm doin' Yeah, you really got me now... The Kinks - You Really Got Me Lyrics | AZLyrics.com
Angel - Love Melodies Lyrics
You are a like a mystery You love me so hard, it's perplexity You put it down baby You put it down baby Is this really what you love is about, can you tell me You keep me open just to come in and out Well no more, now I'm sure. Got me singing la, la, la, la, la, la de da da ta (Repeat) I keep singing love melodies, love melodies, la de da
Rihanna - Love On The Brain Lyrics
It beats me black and blue but it fucks me so good And I can't get enough Must be love on the brain, yeah And it keeps cursing my name (cursing my name) No matter what I do I'm no good without you And I can't get enough Must be love on the brain Baby keep loving me Just love me, yeah Just love me All you need to do is love me yeah Got me like ...
Colbie Caillat - You Got Me Lyrics
You're stuck on me and my laughing eyes I can't pretend though I try to hide - I like you I like you. I think I felt my heart skip a beat I'm standing here and I can hardly breathe - you got me You got me. The way you take my hand is just so sweet And that crooked smile of yours it knocks me off my feet [Chorus:] Oh, I just can't get enough
Marty Robbins - Singing The Blues Lyrics
Lyrics to 'Singing The Blues' by Marty Robbins. Well I never felt more like singing the blues Cause I never thought that I'd ever lose Your love dear why'd you do me this way Well I never felt more like crying all night
Drake - You & The 6 Lyrics
Lyrics to "You & The 6" song by Drake: ... I mean I kill em every time they do a song with me momma I sing a hook they sing along with me momma What more they want from me momma? Yeah, this is a crazy life ... And now I got me a Grammy, that could be part of the reason
Aqua - Rookie Lyrics
You got me singing like la, la, la, la, la, la (You got me singing like) Ain't nobody be running out Won't be running out I'm with you tonight, with you tonight' I fell in love like a Rookie Submit Corrections. Writer(s): engelina andrina, jon ørom, karl-frederik hilarius reichhardt, lene nystrøm, mads wegner, rené dif, søren rasted.
Iyaz - Replay Lyrics
Shawty's like a melody in my head That I can't keep out Got me singin' like Na na na na everyday It's like my iPod stuck on replay, replay-ay-ay-ay [2x] I can be your melody Oh, girl, I could write you a symphony The one that could fill your fantasies So come, baby girl, let's sing with me Ay, I can be your melody Oh, girl, I could write you a ...
Will Smith - Friend Like Me Lyrics
You got a brand of magic never fails You got some power in your corner now Heavy ammunition in your camp You got some punch, pizazz, yahoo, and how? All you gotta do is rub that lamp And then I'll say "Mr. - Man, what's your name? Whatever - What will your pleasure be? Let me take your order, I'll jot it down" You ain't never had a friend like me
Hot Chelle Rae - Tonight, Tonight Lyrics
We're going at it tonight, tonight There's a party on the rooftop-top of the world. Tonight, tonight and were dancing on the edge of the Hollywood sign I don't know if I'll make it, but watch how good I'll fake it It's alright, alright, tonight, tonight. You got me singing like Wo-o-oh, come on, o-o-oh, it doesn't matter Wo-o-oh, everybody now ...
Colt Ford - She's Like Lyrics
She's like a She's like a hit song on the radio And i can't escape her everywhere that I go Shes got me singing along when she comes on Her memory moves me all night long She's with me everywhere that I go She's got me singing like woah oh oh oh oh oh She's got me singing like woah oh oh oh oh oh She's like (my favourite song like) She's like ...
GOT7 - Lullaby (English Version) Lyrics
Sweet talk to me babe It's magical I wanna hear you sing it Every night I can't help this feelin' Like I know your secrets Hope it lasts forever I want it I want it Whisperin' so gently Eyelids gettin' heavy Make it last forever I want it I want it You make me ay ay ay You got me driftin' in and out Of this slumber You make me ay ay ay I know ...
Yo Gotti - We Can Get It On Lyrics
And we can get it on Close your eyes shawty gone make a wish you neva met a nigga like this And we can get it on I know yo pain - all the shit you been through I Just wanna see ya dreams come true And we can get it on Right here right now back seat And we ain't gotta make it to the suite and I'm a go strong And I'm a hit it hard like the beat ...
Ross Lynch - Upside Down Lyrics
You got me upside down Do do do do do do do do Do do do do do do do do You got me upside down Do do do do do do do do I'm upside down You got me spinning From the moment you walked in the room Girl, I'll admit it There's nothing I can do but fall for you Oh you got me like upside down Oh you got me like upside down (Hey…) You got me like ...
Found 35 lyrics.

Recent lyrics

ngoma