I be anything you want all you gotta do is say hold lyrics

Get lyrics of I be anything you want all you gotta do is say hold song you love. List contains I be anything you want all you gotta do is say hold song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


Eric Bellinger - Or Nah Lyrics
All you gotta say is "Do it to me!" I can give you anything you want. All you gotta do is say OK. Baby, if you let me get on top, I'll have you feelin' some type of way But I only wanna give it to you, If you want me to give it to you. Do you want it or nah? Let me know. Let me know or nah! What's it gon' be? Acting like you don't want the D ...
Eric Bellinger - Or Nah Lyrics
Can we do it all week-end, with your knees bent, or nah? I know exactly what, exactly what you like Do you want that head all on that headboard or nah? I can give you anything you want, all you gotta say ok. Baby, if you want to let me get on top, I'll have you fellin some typeaway But I only want to give it to you, if you want me to give it to you
Dusty Springfield - Wishing And Hoping Lyrics
That won't get you into his heart So if you're thinkin' how great true love is All you gotta do is Hold him and kiss him and squeeze him and love him Yeah, just do it and after you do, you will be his (You gotta) Show him that you care just for him Do the things he likes to do Wear your hair just for him, 'cause You won't get him Thinkin' and a ...
LaRue - Everything Lyrics
All I want is you. I don't care about the car you're driving I don't need the kind of gifts you're buying I gotta feeling you ain't all about money Anyway (Anything, anything) I ain't looking for a cheap distraction I ain't trynna grab a piece of the action ... What have I gotta do to make it easy? What can I say to make your heart believe me
Rick Astley - Together Forever Lyrics
To be together forever with you If they ever get you down There's always something I can do Because I wouldn't ever wanna see you frown I'll always do what's best for you There ain't no mistaking It's true love we're making Something to last for all time It's never changing Can't you hear me, I'm saying I want you for the rest of my life
Meek Mill - Dreams & Nightmares Lyrics
It was time to marry the game and I said, "Yeah, I do" If you want it you gotta see it with a clear-eyed view Got a shorty, she tryna bless me like I said, "Achoo" Like a nigga sneezed, nigga please before them triggers squeeze I'm gettin' cream, never let them hoes get in between Of what we started, lil' nigga but I'm lionhearted
Anna Clendening - Boys Like You Lyrics
So when you hold my hand Do you wanna hold my heart? When you say you want me Is it all of me or just one part? So when you hold my hand Do you wanna hold my heart? When you say you want me. Mama said: There'd be boys like you Tearing my heart in two Doing what you do best Taking me for a ride Telling me pretty little lies But with you, I can't ...
Billy Ocean - When The Going Gets Tough, The Tough Get ...
Darlin', I'll do anything Ooh, can I touch you (can I touch you) And do the things that lovers do Ooh, wanna hold you (wanna hold you) I gotta get it through to you, oooh When the going gets tough The tough get going When the going gets rough The tough get rough Hey, hey, hey, hey, hey Ooooh baby I'm gonna buy me a one-way ticket Nothin's gonna ...
Avril Lavigne - Keep Holding On Lyrics
Cause you know I'm here for you I'm here for you There's nothing you can say Nothing you can do There's no other way when it comes to the truth So, keep holding on Cause you know we'll make it through. We'll make it through. So far away I wish you were here Before it's too late This could all disappear Before the door's closed And it comes to ...
Foo Fighters - Everlong Lyrics
If anything could ever be this good again The only thing I'll ever ask of you You gotta promise not to stop when I say when she sang Breathe out So I can breathe you in Hold you in And now I know you've always been Out of your head Out of my head I sang And I wonder When I sing along with you
Eric Bellinger - Or Nah (Remix) Lyrics
Can we do it all week-end, with your knees bent, or nah? I know exactly what, exactly what you like Do you want that head all on that headboard or nah? I can give you anything you want, all you gotta say ok. Baby, if you want to let me get on top, I'll have you fellin some typeaway But I only want to give it to you, if you want me to give it to you
Foo Fighters - Everlong Lyrics
If anything could ever be this good again, The only thing I'll ever ask of you. You gotta promise not to stop when I say when. She sang: Breathe out, So I can breathe you in, Hold you in, And now, I know you've always been there Out of your head, out of my head I sang. And I wonder when I sing along with you,
Trey Songz - Whatever You Want Lyrics
See I only want a girl that can give me...(whatever you want) Work it out I wanna play can I hear you say my name Baby give me...(whatever you want) All you gotta do is say the word & It don't matter what you heard Promise to give you what he don't & you can have you can have...(whatever you want)
Trey Songz - Whatever You Want Lyrics
You can have whatever you want (Whatever you want) [Trey Songz:] Through the nights and the day, see I only want a girl that can give me (Whatever you want) Work it out I wanna play can I hear you say my name, baby give me (Whatever you want) All you gotta do is say the word, and it don't matter what you heard
DMX - Prayer II / Ready To Meet Him Lyrics
You told me you would dead those fears, it's been years Snakes still coming at me Just missing Sometimes I think all you doing me is just listen I thought that I was special Thats what you told me Hold me Stop acting like you don't know me What'd I do so bad that it sent you away from me Not only sent you away, but made you stay away from me
Aviation - You Were My Everything Lyrics
I need you and I miss you and I want you and I love you cause I wanna hold you, I wanna kiss you You were my everything And I really miss you [2x] [Talking:] And I do miss you I just thought we were meant to be I guess now, well never know The only thing I want is for you to be happy Whether it be with me, or without me I just want you to be happy
Smokey Robinson - You Really Got A Hold On Me Lyrics ...
You've really got a hold on me (You really got a hold on me) You really got a hold on me (You really got a hold on me) Baby, I love you and all I want you to do Is just hold me, hold me, hold me, hole me (Please, squeeze)
Small Faces - You've Really Got A Hold On Me Lyrics ...
You've really got a hold on me Alright, yeah You've really got a hold on me Baby, I love you and all I want, All I need you to do, alright (Hold me) please (Hold me) come on (Hold me) I want you to hold me (Hold me) please Whooha, don't wanna stay here, oh no I don't wanna leave you, You can do what you want, Say what you want And I'll believe ...
The Wanted - I Want It All Lyrics
I want it all or nothing at all to have you here Some people fall to hold on to their tears And if you want it all I'd do anything to see you through And if I fall my heart holds on to you. Just one look and I'll subside When I'm with you my love can't hide Take a chance, don't run away With every breath I need to say
Immature - I'll Give You Everything Lyrics
I'll give you all of me Can't you see? No matter what they say I'll give you everything that you need. You got a hold on me Can't you see I'll never change my ways I'll give you everything that you need. Reminisce all night Just kickin' it Even when you're miles away My heart belongs to you on-lay. Try to try In love one one time I won't let ...
Brenda Lee - That's All You Gotta Do Lyrics
Here's all you gotta do. Tell me just a how you feel Tell me that your love is real And I'll give my heart to you Baby thats all you gotta do. All you gotta do when you're lonesome Is to call on me And I'll come a runnin' to you As a fast as I can. I'll love and squeeze you uh huh huh I'll try to please you Cause baby I want you to be my lovin' man
SoMo - For You Lyrics
Yeah, I know you gotta get going I don't wanna hold it against you But I want you holding on Tell me all the things that you been through You don't gotta tell me too much I just wanna know what you're into Tell me, baby, is it so wrong Yeah, whoa Whatcha want, you leaving or what? Stay when you want, leave when you want I can see it in your ...
THE BELLE STARS - BABY I’M YOURS LYRICS
When you see me turn a blind eye and it keeps you on your feet You know, anything that you want, all you gotta do is call I stop right there and take your heat, I'm at your beg and call And I say Baby don't leave me Baby don't leave me I'm yours, baby don't leave me Baby don't leave me Baby don't leave me I'm yours
Eric Bellinger feat. Marcus Moody - Or Nah Lyrics
All you gotta say is do it to me! Greatest at P.I.M.P.ology, girl, collage E, If you wanna through it at some wanna-be's, 36 chambers and angles, I thank you for all that ass your mamma gave you Those student loans Obama gave you 'cause you bought hard like sitting out late and focused on that edumication, Capital mouth, your head proper, can ...
410 - Fire In The Booth Lyrics
How's it gonna work, I don't want to be rude All of them mugs for the catch-22 They say we all get equal chances Don't know about that, man I think it's dead Why do you think them yutes there out on the road Finna do 10-toes till their feet get red How about you stop tryna shoot us in the head Everyday they stop finna search for the check
Say Anything - Six Six Six Lyrics
Lyrics to 'Six Six Six' by Say Anything. I believe in God but I've no reason to follow. Lost my virginity to myself, I'm just sparks and meat. I believe in love, but I'm gassy, dank and hollow. I'd rather drink, smoke, die young, be reborn and repeat. I belong in jail, but I lied my way to heaven, with a wife who hasn't learned that I'm Satan yet.
Mario - Let Me Love You Lyrics
(Baby you'd) Never worry 'bout (What I do) I'd be coming home (Back to you) Every night, doin' you right You're the type of woman (Deserves good things) Fistful of diamonds (Hand full of rings) Baby, you're a star I just want to show you, who you are You should let me love you Let me be the one to give you everything you want and need
AmaLee - Daddy! Daddy! Do! Lyrics
I lean to kiss you, I'm counting 1, 2, 3 But then you look away, like it was all a game I'm tryna tell you my feelings, but it's hard When you keep toying on with my heart I shouldn't chase you - I know it's taboo But I can't help it - Oh, what should I do? I gotta make my move Because I'm running out of time Remove this disguise of mine And ...
The Manor - Patrick Riviera Lyrics
First person I want to shoutout is me ... And Jon hang tight Jon's mum and dad and grandma Beryl and my dad hang tight you nan see you Easter Sunday Gotta shout out all the lads as well, lads army Lads army The fans, you people listening right now more importantly than anything, you're top, top people Hang tight my dog, man like Money dog, hang ...
CupcakKe - Elephant Lyrics
If you got somethin' to say, then say it bitch, and you better say it wit' yo' chest Everyday, I make another bitch pissed, I'm like a walkin' pregnancy test Shorty, I'm all the way on the top floor and you damn near front desk It take one bullet, now you Heaven sent, I'll let Keisha Cole say the rest
Zombies Cast - You Do You Lyrics
You've got nothing nice to say I'll be running all day You still see it your way Nothing I could say, say Guess you do gon' do you You don't wanna listen Not my fault you tripping I will ditch this mission 'Cause you gon' do you, hey Can't tell me that I'm wrong When you don't even got a clue She could drop these bars all day
Tokyo Police Club - Wait Up (Boots Of Danger) Lyrics ...
Gotta catch 'em in a paper cup You never know when to change your luck The sum of everything you like. I'm on your side So introduce me to your friends With the music and the lights and everything. So wait up You never get nervous anymore So wait up You never get nervous anymore What did you want me to say? Hey What did you want me to do?
Alexis Finley - Talk That Lyrics
See I'm that kind of woman That knows how to do it right Oh you better know what you doing... Lyrics for Talk That by Alexis Finley. See I'm that kind of woman That knows how to do it right Oh you better know what you doing... Type song title, artist or lyrics. Top lyrics Community Contribute Business.
Clairo - Sofia Lyrics
You know I'll do anything you ask me to But oh my God, I think I'm in love with you Standing here alone now, think that we can drive around I just wanna say how I love you with your hair down Baby, you don't got to fight, I'll be here til the end of time Wishing that you were mine, pull you in, it's alright
Found 34 lyrics.

Recent lyrics

gili


Close Ad