Nba young boy she say you thei want to get that cash with lyrics

Get lyrics of Nba young boy she say you thei want to get that cash with song you love. List contains Nba young boy she say you thei want to get that cash with song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


NBA YOUNGBOY LYRICS - Down Chick
[NBA YoungBoy:] She say she like how I be swagging. She say she wanna be my down chick. She say you the one I wanna get that cash with. Yeah, she say ...
YUNG CHRIS LYRICS - Racks (Remix)
Fuck a young nigga!" I know it's some girls in the crowd right now who wanna fuck a young nigga - yeah! ... Better make, sure you fuck ya girl right 'fore I dick her, down (Flocka!) ... She do everything I say (Okay!) Go ... Pull triggers like hamstrings, boy I'm doin my damn thing ... Young Money, Cash Money so strong ( strong)
LIL' WAYNE LYRICS - Amen
... ya bastards! There's a couple married bitches in the building Fucked them! I get the... ... I see you niggas got no life. ... It's Young Money over hoes ... She say my ver-dick is hung like a jury ... Tell them alphabet boys it's a “G” thing ... Nigga my cash out of your reach ... I be praying for them shortys trynna get their dollars up
CITY HIGH LYRICS - What Would You Do
Lyrics to "What Would You Do" song by CITY HIGH: Boys and girls, wanna ... I said, "Why you up in there dancing for cash? I guess a whole lots changed since I seen you last." She said... [Chorus:] What would you do if your son was at home. Crying all ... 'Cause I wouldn't want my baby to go through what I went through
PLIES LYRICS - Down Bitch
Lyrics to "Down Bitch" song by PLIES: I don't even know where she get that shit She really did a lot of these niggas I met You can tell an... ... Fire lil bitch love to stay cute say the wrong shit she'll fire off too. This lil motherfucker soundproof. You ... Loyal bitch real rider a nigga need her she stand beside him. A go getter she ...
BIG SEAN LYRICS - Stay Down
Like its the NBA draft day and I bet. And I bet that she ain't gonna be that late. For a young sexy face like me. A young young young sexy face like me ... I say you the one but God damn I got nerve ... And she won't leave me alone, I tell the trick to get a hobby ... Girls handing me their heart, how could I not break that shit?
TWISTA LYRICS - Walking On Ice
Twista, Juiceman, Gucci Mane, we get that cash (Young ... My sound effects make 'em say "You's a motherfuckin fool" You can ... If she is my cheeba then she is my fiancée (fiancée) ... Comma comma comma, boy go run ya banks up ... Ballin like a NBA star with them commas ... Young Juiceman blowin pounds of that funky
KID INK LYRICS - Ride Out
Get ready cause you know we 'bout to be a problem. Hope you ... Cash in the driver door, spend it, do it my way. I fight you like a matador, fresh out the catalog ... We are not alone, boy, better check your tone. You ... And I ain't really going for the he say, or she say ... KID INK lyrics are property and copyright of their owners.
TOO $HORT LYRICS - No Love From Oakland
Niggas always talkin bout 'I love you' But ain't no love, bitch ... About a boy growin up to a life of crime. I heard it ... Even though we live better and make mo' cash ... This ain't the NBA, I ain't havin a ball ... I don't care what you say ... He didn't call back, cause she was only out to fuck ... A young black man livin like rich people
YOUNG GUNZ LYRICS - Can't Stop Won't Stop
Lyrics to "Can't Stop Won't Stop" song by YOUNG GUNZ: Six figure, woo Uh, Youngunaz ... When I say move nigga let's go and get left yo ... You better tuck your girl, if she hot fam' (together) ... Let 'em know you need some cash for the drawls (Wooo) ... YOUNG GUNZ lyrics are property and copyright of their owners. "Can't ...
RICH HOMIE QUAN LYRICS - Walk Thru
(feat. Problem). I be feeling like the man when I walk through. Ain't stunting what you saying when I walk through ... Play crazy while you high, have you knocked down. No frowns ... She bout to rock the boy mic, 'till it feedback ... CASH Money · Get TF ... RICH HOMIE QUAN lyrics are property and copyright of their owners.
TRICK DADDY LYRICS - Ho But You Can't Help It
I figure you'se a ho but you can't help it 'Cause being raised by a ho is kinda ... Getting money by at the pak Jam, by the back door ... In the streets late-night me, you, and all my boys ... I'm off in you skin-deep motherfucker let's do it again sometimes you like that, huh? ... The young hoes turning heads 'cause they got back
RAE SREMMURD LYRICS - Unlock The Swag
How much cash do I make a day, (day) Enough to ... My bitch, she bluffin', keep lyin' for nothin' I win, I'm ... Who got more guap, no flex, boy stop. Push off the ... Man I wouldn't wanna be you I'm in London like a Beatle ... I'm rich, I'm young, I splurge for fun ... RAE SREMMURD lyrics are property and copyright of their owners.
TREY SONGZ LYRICS - Drop It Low (Remix)
Yeah it's young money you know I brung money. I make that ... I make her drop it low like she duckin from me ... See the way I ball no NBA logo. ... Ya boy C Breezy, Weezy, Trey Songz. ... You say you like the way my booty booty booty Drop Drop Drop Drop. ... TREY SONGZ lyrics are property and copyright of their owners.
LIL DURK LYRICS - Can't Go Like That
Lyrics to "Can't Go Like That" song by LIL DURK: Uh, I can't go like that No, uh, ah , uh, no, I can't go like that ... Everyday not everyday my lil niggas a rob ya playing both sides an you get hit with that choppa all these ... If I wife a bitch man she better be a rider, ... (Let's get it) you say I'm snitchin you just gambling with yo life,
NOTORIOUS B.I.G. LYRICS - I Got A Story To Tell
She got a body make a nigga wanna eat that, I'm fuckin' with you. The bitch official though, ... She giggle, say I don't smoke it on homegrown ... Now I'm like bitch you better talk to him. Before this ... A hundred cash just don't shoot my ass, please!" ... NOTORIOUS B.I.G. lyrics are property and copyright of their owners. "I Got A ...
TYGA LYRICS - Muthafucka Up
Niggas wanna test me boy, who wanna fail? Hit you like a bully bitch, yeah saved by the bell. If you scared, go to church I'll see you in hell. And your girl, she a flip, give me heads or tails. Everybody fake so I ... Flow got a boner, you could say I'm on some harder shit ... TYGA lyrics are property and copyright of their owners.
DJ KHALED LYRICS - I Did It For My Dawgz
Nickle plated ruger have you in a box on Worldstar Duck nigga, duck ... Hundred kilo's in the beemer, boy don't make me get excited. Couple milli on the neck like I 'm tryna get indicted ... Hot boy, Young boy, still on fire ... 1.7 in my safe when I open it (cash) ... DJ KHALED lyrics are property and copyright of their owners.
LIL' WAYNE LYRICS - Cross Me
Lyrics to "Cross Me" song by LIL' WAYNE: That girl got you too too excited That money had you too ... That's Cash Money I'm like who hoe, who hoe, who hoe
KENDRICK LAMAR LYRICS - The Recipe
Lyrics to "The Recipe" song by KENDRICK LAMAR: Smoking weed with you... Cause you ... Me, I make mills off that ... You might catch me in Atlanta looking like a boss ... So the peons can be gone and pee on their hearts ... On his job, boy he sure be havin' them marks on they marks ... That mean she'll fuck til the morning
JACQUEES LYRICS - Mind Right
I had to leave that ho alone to get my mind right. Now I done came up ... I'm cash money damn right, fuck who don't like ... Niggas know I got it on my own, so you cannot hate on Jacquees Niggas know Jacquees been known, I live my life like a young G I had to ... JACQUEES lyrics are property and copyright of their owners.
SKATE LYRICS - Perky's Calling Remix
Everybody talking like I'm mad cool (mad cool) I guess that's why they telling me the cash rules (turn up) I guess that's why ... So I can go and get my brothers out the Trap life (Trap life) When I hit ... And I ain't one to say it, but I told you (told you ) I told you that ... SKATE lyrics are property and copyright of their owners. " Perky's ...
ACE HOOD LYRICS - Bugatti
I come looking for you with Haitians I stay smoking on good Jamaican I fuck bitches from different races you get money they started hating ... murder she wrote, swallow a choke ... Niggas want beef then I visit your place ... niggas is blowing their checks on the gear ... is why they hating push a button on these broke boys
NOTORIOUS B.I.G. LYRICS - Spit Your Game
Let's get it crackin' I love to bust flows, hit it from the back 'cause I love to buck hoe , ... You think you can spit on the Mike like Biggie and flow just as steady as I,
SLIM THUG LYRICS - Ashy To Classy
Haters can you hear me now, I can barely hear you ... They can't stand to see a young nigga home, ballin' outta control ... But I aint' satisfied with the cash the block bring. And them ... 'Cause boys treatin' this shit 'cause it's a normal 9 to 5 ... I guess that's why the niggas in the hood say hi ... I still found ways to make NBA loot
Big Moe - Freestyle (June 27) Lyrics
and we comin through wit that boy Flig-ati Flea ... niggas stayin on me cause they wanna get paid ... so I get my cash and I act mad ... you know we stayin playa made, you know we gotta strive ... Im gonna bring young G in on this mic .... hoes be goin crazy, some say Im lazy .... Im comin down watchin TV, playin NBA Jam
Ini Kamoze - Here Comes The Hotstepper Lyrics
Still love you like that, murderer. No no we don't die ... Touch them up and go, uh- oh! Ch-ch-chang ... Cut to fade is me, fade to cut is she. Come juggle with me, I say every time. Here comes ... Act like you know, G go, I know what Bo don't know
June 27th Freestyle Lyrics - DJ Screw
Coming through the boulevard, cash, rock, I roll. I never gave a damn, ... Niggas staying on me cause they wanna get paid ... If these hoes down to jack, I want you to know. We comin ... I'm gonna bring young G in on this mic ... I'm gone come through, watch that boy, gots to go live ... Some say I'm lazy, wanna have my baby
Game - 200 Bars lyrics and translation
Mar 20, 2013 It's been a long time, get re-acquainted with the world famous You know how ... King of the hill, gotta dime bitch cuttin' raw She bagged the last nick', ... shit They say Weezy-Jordan, nigga I'm on my Pippen shit They say .... For the bucks, I'm tryna get it like Brandon dog (Young Money clearly NBA rookie of ...
FRED THE GODSON LYRICS - Contraband
I smoke good weed and get them packs out. Don't look at ... Never know when you gotta use that contraband [Hook:] ... I started off a young crack dealer ... Mama say she ready to fuck, what she need a pill for ... When I do business with cash and earn that cake. Like the NBA draft, it's just a sturdy handshake ... Ghetto Boys.
DRAKE - Hype lyrics
I could GPS you if you need addressin' Boss up, I'm the ... But I'm Young Money, got it written on me. Ok now we got some ... That boy light as Michael Jackson ... Don't get along man, we tried it ... My enemies wanna be friends with my other enemies ... Drake Brings Out Nicki Minaj In Paris, She Performs "No Frauds": Watch.
Lil' Wayne - Amen Lyrics
She say she wanna fuck my brains out but she gon have to suck this dick. Veeeeeeerse: ... Money tall, NBA ... And to them never back boys, it's a cheap thing ... Young Money bitch we called it in the sky team. Red theme, if you scared – motherfucker go to church ... I be prayin' for them Shawties tryna get their dollars up
TEEFLII LYRICS - 24 Hours
Lyrics to "24 Hours" song by TEEFLII: Girl, don't hide that pussy You should be the type to ... You ain't gotta get dressed or do your hair ... Yeah, yeah you want my touch ... I ask them who is it, they say room service. Give me one minute, she gettin' a womb service ... TEEFLII lyrics are property and copyright of their owners .
KID INK - Ride Out lyrics
It's the only way we know to go. Squad up, never roll ... Cash in the driver door, spend it, do it my way. I fucks you like a matador, fresh out the catalogue. One fall we all fall, ... like four summers. And I ain't really going for the he say, or she say
Lil Wayne - Rich As Fuck Lyrics
Nigga you get beat the crap out. But that's ... She get on that dick and stay on all night like porch lights ... I'm Tunechi, Young Tunechi, I wear Trukfit, fuck Gucci
The Ramones - Hey Ho, Lets Go! Lyrics
Lyrics to 'Hey Ho, Lets Go! ... generation steam heat Pulsating to the back seat Blitzkreig Bop Hey Ho Lets Go Shoot em' in the back now. ... Finally I can understand what theyre saying. ... The kids are losing their minds ... Win Hunter Hayes' Handwritten Lyrics For 'Young Blood' ... Ramones - I Want You Around + LYRICS.
BAD MEETS EVIL LYRICS - Fast Lane
Before I touch dirt, I'll kill you all with kindness. I kill ya, my ... My '90s was like the Navy, you was like the Bradys You still fly kites ... Wait, no, stop me now before I get on a roll (Danish) Let me tell you what this pretty little dame's name is, 'cause she's kinda famous. And I hope that I don't sound too heinous when I say this
Dolla - A Billion Lyrics
NBA demeanor on niggas double my senior. Ballin' is a hobby like ... Make way for them young niggas ... Treat a snitch just like a bitch she get no love from me. Mug on ... Keep my hustle on repeat and never sleep for the cash. Foreign ... tell em niggas get their deal right ... Say she like dick boy and you ain't really got none
MARVIN GAYE LYRICS
5, You're What's Happening In The World Today. 6, Tear It ... 86, Inner City Blues (Make Me Wanna Holla) (Live) .... 276, Too Young ...... 2043, The Star Spangled Banner - Live (1983 NBA All-Star Game) ...... The Gaye Man Live - [The Dave Cash Collection] Lyrics Marvin Gaye .... What the R&B Say, Vol.7 Lyrics Marvin Gaye ...

Related lyrics


Artists

Rihanna biographyFetty Wap biographyThe Weeknd biography

Recent lyrics

daheim
blood


Close Ad