Oh ah hey lyrics

Get lyrics of Oh ah hey song you love. List contains Oh ah hey song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


Get hot Oh Ah Hey lyrics at Lyrics.camp!
Laurie Anderson - Hey Ah Lyrics
(Hey hey ah hey hey hey hey ah hey) I never went hunting. (Hey hey ah ah hey ah hey) I never sang the songs (Hey ah hey) of my fathers. (Hey hey ah hey) I am singing for this movie; (Hey ah) I am doing this for money. (Hey hey ah hey) I remember Grandfather; he lay on his back while he was dying. (Hey ah hey hey ah hey) I think I am no one.
Led Zeppelin - Black Dog Lyrics
Hey, baby, oh, baby, pretty baby, Move me while you do me now. Didn't take too long 'fore I found out What people mean by down and out. Spent my money, took my car, Started tellin' her friends she gonna be a star. I don't know, but I been told, A big legged woman ain't got no soul. Oh, yeah, oh, yeah, ah, ah, ah, oh, yeah, oh, yeah, ah, ah, yeah.
DLOW - Bet You Can't Do It Like Me Lyrics
You know everybody dance and do their thing, but this that bet you can't do it like me challenge Ooh, oh Ah, ah Hey, hey, turn up Oh, oh Ah, ah Hey, hey, turn up Oh, oh Ah, ah Hey, hey, turn up Oh, oh Ah, ah Hey, hey, turn up Bet you can't Whip like me Can't Milly Rock like me Can't sexy walk like me Can't Hit The Quan like me Bet you can't ...
Dream Academy - Life In A Northern Town Lyrics
Pushing the town away, oh. Ah hey ma ma mommy doo-din-nie-ya Ah hey ma ma ma hey-y-yah Life in a northern town Ah hey ma ma ma ma. They sat on the stoney ground And he took a cigarette out And everyone else came down to listen He said in winter 1963 It felt like the world would freeze With John F. Kennedy And The Beatles
The Dream Academy - Life In A Northern Town Lyrics ...
Ah hey ma ma mommy doo-din-nie-ya Ah hey ma ma ma hey-y-yah Life in a northern town Hey ma ma ma ma Ah hey ma ma ma Ah hey ma ma ma hey-y-yah All the work shut down The evening turned to rain Watched the water roll down the drain As we followed him down to the station And though he never would wave goodbye You could see it written in his eyes
Shirley Bassey - C'est La Vie Lyrics
Ah oh hey hey Ah oh ah oh I say, hey boy sitting in your tree Mummy always wants you to come for tea (ah oh) Don't be shy, straighten up your tie Get down from your tree house sitting in the sky (ah oh) I want to know just what to do Is it very big, is there room for two (Ah oh) I got a house with windows and doors I'll show you mine if you ...
Outkast - Hey Ya Lyrics
According tot MTV.com, OutKast revealed on the set of the video for this song, "'Hey Ya!' is pretty much about the state of relationships in the 2000s. It's about some people who stay together in relationships because of tradition, because somebody told them, 'You guys are supposed to stay together.'
The Ramones - Hey Ho, Lets Go! Lyrics
Hey Ho, Lets Go Hey Ho, Lets Go Hey Ho, Lets Go Hey Ho, Lets Go. They're forming in a straight line They're goin through a tight wind The kids are losing their minds Blitzkreig Bop They're piling in the backseat They're generation steam heat Pulsating to the back seat Blitzkreig Bop Hey Ho Lets Go Shoot em' in the back now What they want, I don ...
Led Zeppelin - Black Dog Lyrics
Ah ah, ah ah, ah ah, ah ah, ah ah, ah ah, ahhh. Hey, baby, whoa baby, pretty baby Darlin' makes 'em do me now Hey, baby, oh baby, pretty baby Move me like you're doin' now. Didn't take too long 'fore I found out What people mean by down and out. Spent my money, took my car Started tellin' her friends she gonna be a star
Toni Basil - Mickey Lyrics
Lyrics to 'Mickey' by Toni Basil. Oh Mickey, you're so fine You're so fine, you blow my mind, hey Mickey, hey Mickey Oh Mickey, you're so fine You're so fine, you blow my mind, hey Mickey, hey Mickey Oh Mickey, you're so fine
Red Hot Chili Peppers - Snow (hey Oh) Lyrics
Lyrics to 'Snow (hey Oh)' by Red Hot Chili Peppers: Come to decide that the things that I tried Were in my life just to get high on When I sit alone come get a little known But I need more than myself this time
Labrinth & Zendaya - All For Us Lyrics
Give you the world (Oh, oh, oh, oh) Mona Lisa's smile (Ah, ah, ah, ah) Hey (Oh, oh, oh, oh) Hell, I'll do twenty-five to life (Oh, oh, oh, oh) If it makes me a king (Oh, oh, oh, oh) A star in your eyes (Ah, ah, ah, ah) Guilty or innocent My love is infinite I'm giving it No need for prisoners Bitch Please hands up this is a stick up, 'cause I'm ...
Bewitched - C'est La Vie Lyrics
Lyrics to 'C'est La Vie' by Bewitched. Ah oh hey hey Ah oh ah oh I say, hey boy sitting in your tree Mummy always wants you to come for tea (ah oh) Don't be shy, straighten up your tie
Plain White T's - Hey There Delilah Lyrics
Hey there, Delilah You be good and don't you miss me Two more years and you'll be done with school And I'll be making history like I do You'll know it's all because of you We can do whatever we want to Hey there, Delilah, here's to you This one's for you Oh it's what you do to me Oh it's what you do to me Oh it's what you do to me Oh it's what ...
LADY AQUA - SEXY EYES LYRICS
oh oh ah ah sexy eyes/ i'm gonna take it to Paradise/ hey hey my my look at me/ you got me feeling free/ (sexy eyes)/ oh oh ah ah sexy eyes/ i'm gonna take it to Paradise/ hey hey my my cant you see/ you were born to dance with me/ oh oh ah ah sexy eyes/ you know im never gonna tell you lies ...
Pink - (Hey Why) Miss You Sometime Lyrics
Lyrics to "(Hey Why) Miss You Sometime" song by Pink: Ayy Ah, haha Big time like, oh, I need your love Like, oh, I need your love Baby boy, I'm falling i...
Loon - Hey Woo Lyrics
Oh (what you got player) Oh (ah, uh) Oh (ah, uh huh) Hey yo Loon Yo, when these chicks see a nigga with some hot shit I'ma help yo ass out on what a bitch think when a nigga got some cheddar Girls be like (A LOON)! Take that, get money, cars, player That's that act innocent get his credit card for his info (ah) For her and some friends
Jessie J - Masterpiece Lyrics
I'm still working on my masterpiece And I, I wanna hang with the greats Got a way to go, but it's worth the wait No, you haven't seen the best of me I'm still working on my masterpiece Oh, oh Oh, ah Oh, oh Oh, ah I still fall on my face sometimes And I can't colour inside the lines 'Cause I'm perfectly incomplete I'm still working on my masterpiece
STRAPPING YOUNG LAD LYRICS - "City" (1997) album
Hey! Ah! Can you believe this shit people? Oh! Ah-oh! All I need is this city and this mind, and I will get by Fuck sleep, fuck all of you Yes... yes! (for me, for me, for me, for me) But we can never look back because we'll never get a second chance I like people who can take the pressure! Are you listening? Are you? Fuck you!
Outkast - Hey Ya! Lyrics
Ah! Here we go now, Shake it, shake it, shake it, shake it, shake it, Shake it, shake it, shake it, shake it, Shake it like a Polaroid picture! Hey ya! ... Hey ya!(oh, oh) Hey ya!(oh, oh) Song Discussions is protected by U.S. Patent 9401941. Other patents pending. You gotta check out. Can You Guess The Song By The Emojis?
The Archies - Sugar, Sugar Lyrics
Ah, sugar Ah, honey, honey You are my candy girl And you got me wanting you. Oh, honey Ah, sugar, sugar You are my candy girl And you got me wanting you. When I kissed you, girl I knew how sweet a kiss could be Like the summer sunshine Pour your sweetness over me Oh, sugar Pour your sugar on me, honey
Timaya - Hallelujah Lyrics
INSTRUMENTS Hey, ha-na-la-la-la-a Yeba, hey-y, lega Ha-ha-ha-ha-a-hallelujah Ha-ha-ha-hallelujah Ha-ha-ha-ha-aa-hallelujah-yeah-eh Ha-ha-ha-hallelujah Everybody say (hallelujah) amen (hallelujah) everybody say (hallelujah) amen (Lega) hallelujah Almighty father, me I love to sing Your priase The people dema try to put me down Oh, oh ma God you are lift me up again Almighty father, oh ma life ...
Gunna - Oh Okay Lyrics
Hey, we ain't got ties, you ain't gon' ride You ain't my slime, you ain't my slime Young Gunna Gunna, I'm in my prime Hey, so I still can't tellin' you lies When it comes to business I'm handling mine Yeah, I'ma kingface Patek my time [Young Thug:] Pateks on Pateks on Pateks on Pateks (oh-okay) Run up a check and I'm fuckin' the baddest
Toni Basil - Mickey Lyrics
Oh Mickey, you're so fine You're so fine, you blow my mind, hey Mickey, hey Mickey Oh Mickey, you're so fine You're so fine, you blow my mind, hey Mickey Oh Mickey, what a pity, you don't understand You take me by the heart when you take me by the hand Oh Mickey, you're so pretty, can't you understand? It's guys like you, Mickey
Marvin Gaye - Mercy Mercy Me Lyrics
Ah things ain't what they used to be Oil wasted on the ocean and upon our seas Fish full of mercury Oh Jesus yeah mercy, mercy me ah Ah things ain't what they used to be, oh no. Radiation under ground and in the sky Animals and birds who live nearby are dying Hey mercy, mercy me oh Ah things ain't what they used to be What about this ...
Hope Faith Ricardo - Hey! Hey! Hey! Lyrics
Were gonna have a real good time tonight Lets lose it were all going crazy Sooner or later Weve all fallen down And this is a natural high were on
The Lumineers - Morning Song Lyrics
Oh all, all the pretty dames. And the kids that you hold in your arms With promises to protect them from harm But they grow, and they go ... Oh oh, ah ah, hey hey. Song Discussions is protected by U.S. Patent 9401941. Other patents pending. You gotta check out. 23 Boy Band Slow Jams That Made You Believe In Love.
Jeremih - Oui (You & I) Lyrics
Oh, yea, ah yea, ah ah yea Hey, there's no we without you and I Oh yea, ah yea, ah ah yea. Hey, there's no we without you and I See my baby know, where my baby go, I go It's no better feeling, you know when I'm next to her for sure Oh how can they hate? Gotta get this off my chest Oh girl, I think I love you, I swear your shit look best
DLOW - DO IT LIKE ME LYRICS
Oh, oh Ah, ah Hey, hey, turn up Oh, oh Ah, ah Hey, hey, turn up Bet you can't Whip like me Can't Milly Rock like me Can't sexy walk like me Can't Hit The Quan like me, aye Bet you can't drop like me Can't Hit The Folks like me Can't Nae Nae like me Can't Dlow Shuffle like me Like Nope bet you can't do it like me Bet you can't do it like me Nope ...
DJ. Ötzi - Hey Baby (Uhh Ahh) Lyrics
Hey, hey, baby (ooh, ahh) I wanna know if you'll be my girl Hey, hey, baby (ohh, ahh) I wanna know if you'll be my girl. When I saw you walking down the street I said that she's the kind of girl I like to meet She is so pretty, look she's fine I'm gonna make her mine, oh, mine. Hey, hey, baby (ohh, ahh) I wanna know if you'll be my girl
DJ Ötzi - Hey Baby Lyrics
Hey, Hey Baby (ooh aah) I wanna know (oh ooh) If you'll be my girl. Hey, Hey Baby (ooh aah) I wanna know (oh ooh) If you'll be my girl. When you turn and walk away thats when I want to say come on baby give me a whirl I wanna know, I wanna know. When you turn and walk away thats when I want to say come on baby give me a whirl I wanna know if ...
Jakaranda - Never Let You Go Lyrics
Hey oh ma ma ma hey ah Never let you go Hey oh ma ma ma I'll never let you go I'll never let you go (I'm never gonna let you go) Never let you go (I'm never gonna let you go) I used to think about another morning I'd think about it and it used to make me blue But then I found you, do you know? I'll never let you go Hey oh ma ma ma Hey oh ma ma ...
Patti LaBelle - C'est La Vie Lyrics
Patti LaBelle C'est La Vie Lyrics. C'est La Vie lyrics performed by Patti LaBelle: Ah oh hey hey Ah oh ah oh I say, hey boy sitting in your tree
AURORA - Through The Eyes Of A Child Lyrics
"Through The Eyes Of A Child" The world is covered by our trails Scars we cover up with paint ... Hey oh, oh hey Oh hey Ah-ah hey Oh hey Hey oh, oh hey Oh hey Ah-ah hey Oh hey Please don't leave me here Submit Corrections. Writer(s): Michelle Leonard, Aurora Aksnes, ALF Lund Godbolt.
Dreamville & J. Cole - Self Love Lyrics
Meanwhile it's been hurting, oh Self love is the best love See your love is the worst drug Self love is the best love But your love is the worst drug [Ari Lennox & Baby Rose:] Ah, ah-ah-ah (Ah) Hey, hee Ah, ah-ah-ah (Oh) [Baby Rose:] Tired of all this faking Wearing all of this makeup And meanwhile feeling complacent Fitting in, feeling basic and
Found 35 lyrics.

Recent lyrics

ngoma


Close Ad