Pull up on yo bitch like (skrrt skrrt) lyrics

Get lyrics of Pull up on yo bitch like (skrrt skrrt) song you love. List contains Pull up on yo bitch like (skrrt skrrt) song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


Rich Chigga - Who That Be? Lyrics
All these mans on the ground, lookin like the dead ass sea Yeah, pull up on me, sip a high-t, till I OD I don't really give a fuck no more b Skrrt skrrt onamonapee, bitch Grand Prix Pull up on a fuckin enemy, 3rd degree Now imma go right back to the crib (to the crib bitch) And leave the fuckin country with the brick (loudpack)
Trill Sammy - Pull Up Lyrics
When I pull up... (When I pull up) Turnin' wet all on my Vans, yo bitch she blow like a fan Hop out & valet the Benz, when I pull up (Skrrt skrrt skrrt) I'm up & walkin' with 10, when I pull up (Walkin' with 10) Yuh, why they so pretend when I pull up? (Why they so pretend?) Yuh, actin' like we friends, when I pull up (Actin' like we friends)
21 SAVAGE - SKRRT SKRRT LYRICS
Like. Song Lyrics. Artists - 2. 21 Savage Lyrics ... Slaughter Tape Album. Skrrt Skrrt Lyrics. 21 Savage - Skrrt Skrrt Lyrics. Artist: 21 Savage . Album: Slaughter Tape. Heyo! SONGLYRICS just got interactive. Highlight. Review: RIFF-it. ... I fuck on your bitch then I skirt, we pull up and murder and skirt They niggas they know I'm berzerk, I ...
YFN Lucci - Skrrt Skrrt Lyrics
Lyrics to "Skrrt Skrrt" song by YFN Lucci: Cut that work (Huh) in a pack (Huh) Put that work ... early in the mornin' cookin' like I'm fixin' grits I done broke a bitch, kicked her out and put her on the strip She bring back them chips (Uh), get kicked out or go hit you a lick ... Skrrt Skrrt 200 Years Pull Up With A 100 Paid In Full Want It ...
BlocBoy JB - Pull Up Lyrics
I be with the shit, like a pull up (skrrt skrrt) I'm 'bout to pull up (skrrt skrrt), I'm 'bout to pull up (skrrt skrrt) Nigga playin' with my money, man the shit done made me mad ... She callin' me daddy, stop it bitch, I'm not your dad (I'm not) 'Cause if I was, I wouldn't claim your ass (word word word word)
Lil Skies - Palace Lyrics
Skrrt-skrt, skrt skrrt Skrrt, skrt-skrrt Me I pull up to the palace (huh?) Tell that bitch "Get in the car" (let's go) I smoke this beat like a Maverick (yah) I spent a check on my arm (cash) Me I pull up to the palace (Skrrt) Just kicked that bitch out my car Me I take off like a rocket (sheum!) Bet you she think I'm a star
RICH BRIAN - WHO THAT BE LYRICS - songlyrics.com
All these mans on the ground, lookin like the dead ass sea Yeah, pull up on me, sip a high-t, till I OD I don't really give a fuck no more b Skrrt skrrt onamonapee, bitch Grand Prix Pull up on a fuckin enemy, 3rd degree Now imma go right back to the crib (to the crib bitch) And leave the fuckin country with the brick (loudpack)
21 SAVAGE - GANG LYRICS
Gang x 15/ gang x8/ bitch you can't hang with the gang/ I don't give a fuck about Yo stain/ ran off with Yo money You lame/ then i went and brought me a chain/ gang x8/ I pull up and fuck on Yo main/ that rolli that's on me is plain/ my shooters they cock at they name/ they send a few shots at ...
FEAT. 21 SAVAGE - GANG LYRICS
Gang x 15/ gang x8/ bitch you can't hang with the gang/ I don't give a fuck about Yo stain/ ran off with Yo money You lame/ then i went and brought me a chain/ gang x8/ I pull up and fuck on Yo main/ that rolli that's on me is plain/ my shooters they cock at they name/ they send a few shots at ...
P-Lo - Bblu Lyrics
Ugh, Mac Dre up on my right wrist (yee) Bitch, I told you California for my license Ugh, when I pull up, they like Ooh shit Ayy, then I get your bitch to pull a stay Ayy, no don't take that girl to Ruth Chris Ayy, your money's small like a toothpick Ugh, always dipped when they see me (see me) Know her boyfriend wanna be me (yeah, you do)
LONDON JAE - BDTDT LYRICS
Yeah, runnin' through the check like bdtdt/ And hoes blow my phone like bdtdt/ I pull up like skrrt skrrt/ Diamonds in my errrrs/ 200 on the drrrrsh/ Gotta ride in frrreigns/ Got your hoe like "ooh, ooh"/ Diamonds on my errrrs/ I got your hoe mayne, she on go mayne/ I got ice all in my chain ...
P-Lo - bblu Lyrics
If you can't keep up, you shouldn't've asked it, bitch [P-Lo:] Ugh, Bad bitches link up (link up) Ayy, paper, like the Brinks truck (skrrt, skrrt) Ayy, hands on your knees, bend somethin' Ayy, make me, make me wanna spend somethin' Ayy bad bitches link up (link up) Ayy, paper, like the Brinks truck (skrrt, skrrt) Ayy, hands on your knees, bend ...
bbno$ & Lentra - Nursery Lyrics
Blue cover glasses (skrrt, skrrt, skrrt), please don't be so hassy I'mma pull up on a thottie all the way from Kansas Whoa, yeah I think need a teaser If she be a pleaser Baby needs a squeezer Henny by the liter She tryna bite my dick and you bitin' on my style Is your name Sharkeisha? Paint you like the Mona Lisa 'cause you is a fake (fake)
21 Savage - Ass Thang Lyrics
Bitch, I like to get that cash Do you like to get that cash? Lil' bitch, then we can get some cash (skrrt, skrrt, skrrt, skrrt) I ran my money up ... Pull up on your block An' he ain't talkin' no more (pussy ass) I hit it from the back Then climb on top of your ho (21, 21)
21 SAVAGE - PIMP LYRICS
21 Savage - Pimp Lyrics. Pull up in yo Trap niggas scatter like roaches All my clothes French, drug dealers and vultures I'm sippin' out a coffee cup but this ain't
Blac Youngsta - Pull Up Lyrics
Tell that bitch to pull up now Ho gon' make me pull up Cut the talkin', pull up now Shhh, pull up Tell your friend pull up now And her friend pull up now Bring a friend, pull up, pull up It's a party, pull up now We need bottles, pull up now Bring the 'Rari, pull up now (skrrt) Pull up Super fast, pull up now She got ass, pull up Bring the gas ...
Lil Uzi Vert & Maxo Kream - Mars (Xannies) Lyrics ...
Lyrics to "Mars (Xannies)" song by Lil Uzi Vert & Maxo Kream: Pull up my car and go skrrt Flex on that bitch like I swerve Flex on that bitch 'til it hurt Flex on...
Migos - MotorSport Lyrics
Let me wrap my weave up I'm the trap Selena ¡Dame más gasolina! Skrrt! [Quavo:] Motorsport, yeah, put that thing in sports (skrrt, skrrt) Shawty bad (bad), pop her like a cork (pop it) You a dork, never been a sport (dork, yeah) Pull up, woo, woo, jumpin' out the court (jump) [Nicki Minaj:] Uh, yo, watch your man, then you should watch your mouth
Rich Chigga - Who That B? Lyrics
All these mans on the ground, lookin like the dead ass sea Yeah, pull up on me, sip a high-t, till I OD I don't really give a fuck no more b Skrrt skrrt onamonapee, bitch Grand Prix Pull up on a fuckin enemy, 3rd degree Now I'm a go right back to the crib (to the crib bitch) And leave the fuckin country with the brick (loudpack)
Rich The Kid - Wrong Thing Lyrics
Bet I press the button and it start up (Skrrt, skrrt) Niggas they be cappin', they can't flex like us (Cap) Pull out the Bentley, park the Porsche up (What?) Yo bitch, she ugly My bitch iced up (Hol' up, hol' up) I could teach you lil' niggas how to make a mill' All my niggas rich, but why they trappin' still?
NexXthursday feat. Quavo & Lil Yachty - Sway Lyrics ...
Ayy, sheesh We pull up, new whip, skrrt skrrt, gang New chick, new watch, in my, bag I feel so fly, in my, BAPE Left side, sway, right side, sway Pull up, new whip, skrrt skrrt, gang New chick, new watch, in my, bag I feel so fly, in my, BAPE Left side, sway, right side, sway I think this girl on the molly Either that or she a party girl I think this girl off a molly Look how you shakin' your ...
LIL SKIES - PALACE LYRICS - songlyrics.com
Me I pull up to the palace (Skrrt) Just kicked that bitch out my car Me I take off like a rocket (sheum!) Bet you she think I'm a star Me I pull up to the palace (let's go) Tell that bitch "Get in the car" I smoke this beat like a Maverick (yah) I spent a check on my arm (cash) Me I pull up to the palace (Skrrt) Just kicked that bitch out my ...
Polo G - Dyin Breed Lyrics
Skrrt, skrrt, skrrt, i8, watch me lane switch If you ain't talkin' money, nigga, you don't speak my language Them was my sandbox niggas like I been with 'em since birth Tryna pull up on they corner and make niggas disperse We just want 'em to feel our pain 'cause we been hurt They took one of ours, we just tryna get reimbursed
NexXthursday - Sway Lyrics
We pull up, new whip, skrrt skrrt, gang New chick, new watch, in my, bag I feel so fly, in my, BAPE Left side, sway, right side, sway [Lil Yachty:] Ay, ooh, ay, sway, sway, sway, sway Ay, I did everything for my gang, gang, gang, hey Bought like eight, nine diamonds chains for the gang Gang goes first keep a three round burst
Moneybagg Yo - Ask For Lyrics
Pull up Wraith, double-R (skrrt) Won't get no feelings involved (we don't) Ice on my wrist and my heart (cold) Hail mary, I came a long way (long, long way) On dumb shit, up a one way goin' the wrong way (on some dumb shit) Whipped up in the Maybach like I'm Gunplay (skrrt skrrt) Fresh as fuck like I'm headed straight down the runway (down the ...
LARRAY - FIRST PLACE LYRICS - songlyrics.com
Yo, Larray, ok, skrrt, skrrt, ooh, bang bang, let's go This ain't a race but I still take first place Take your man just to shove it in your face (mwah) My name not lightning but I still am a queen (kachow) I go to Panda just to ask for chow mein Call me gay but your dad texts me 'hey' You don't like me but you like stalking my page (yikes)
Young Thug - Pull Up Lyrics
Told that little bitch I want to see her topless just like a hood Pull up on a kid, pull up on a kid Pull up on a kid, pull up on a kid Pull up on a kid, pull up on a kid Pull up on a kid, baby pull up on a kid Pull up on a kid Pull up on a kid You need to pull up a on kid, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah I'm back, where I motherfucking left that
Trippie Redd - Dark Knight Dummo Lyrics
Lyrics to "Dark Knight Dummo" song by Trippie Redd: ... Pull up in a drop top, she drop dead I pulled up in a drop top, she drop dead ... (straight up) Lambo drive like a dragon (skrrt, skrrt) Can't fall asleep at night 'cause they attacking, yeah I, hop in the coupe, go insane
21 Savage & Metro Boomin - No Heart Lyrics
I grew up in the streets without no heart I'm praying to my Glock and my carbon I sit back and read, like Cat in the hat 21 Savage, the cat with the MAC 21 Savage not Boyz N The Hood but I pull up on you, shoot your ass in the back Stuart Little, heard these niggas some rats Pockets full of cheese, bitch I got racks I'm a real street nigga bitch
Blai$y - Hello My Baby Lyrics
I might snatch yo mommy I might snatch yo aunty I'ma be yo uncle I'ma be yo daddy Told that girl she stupid Pull up in a new whip (skrrt) Skrrted like a rental (skrrt skrrt) You know how I do it (do it) Crashed a foreign car, it was worth it (skrrt) Said it was an accident on purpose [Slyce:] Aye, aye Okay, okay, okay I did not come here to ...
21 SAVAGE - WOAH LYRICS
21 Savage - Woah Lyrics. Pull-up in the trenches, pull-up in the trenches Pull-up in the trenches, pull-up in the trenches (skirt skirt) I was selling dope when I w ... (Woah) Pull up on a Harley (Woah) Bitch I beg your pardon (Woah) I been getting money (Woah) You been doing nothing (Woah) ... Boy you know you been a lame since like way back ...
Lil Mosey - Chi Chi Lyrics
Pull up in that Bentley GT Skrrt, skrrt, beep, beep (ooh) Girl meet me in my bed I'ma go down eat, eat Ride them chi chis So I'ma skeet, skeet, oh yeah baby Got me on repeat, bitch wanna freak me Girl, I know you ain't from 'round here Shut up, shut up, make you cum easy What up, what up, pussy come easy
21 SAVAGE - FUCKIN NIGGAZ BITCHES LYRICS
Since She Wanna Act Like A Pigeon Bitch I'm 21 Savage All My Cases Get Dismisses' Ridin' With Yo Baby Moma She Gonna Blow Me Like A Whistle I Pulled Up On Yo Bitch She Sucked My Pickle For A Nickle I Still Don't Trust These Bitches So I Hit Her With My Pistol You Know Slaughter Gang With Me Put Some Shots Inside Your Temple Still That Same ...
SOB x RBE - Back To Back Lyrics
Lyrics to "Back To Back" song by SOB x RBE: ... I'm the one who slide, givin' dick when yo' bitch lonely Make yo' ass feel some type of way, like Rich Homie Now Lorina only boy, gotta ride with that K close ... Skrrt, skrrt, skrrt, skrrt, we up in that drop lane changin'
Rich The Kid - New Freezer Lyrics
I don't need her (bitch) Pull up drop top with a eater (skrrt) Two seater (skrrt) New bitch wanna fuck to my AP (AP, ice) New freezer (ice) I woke up thinkin' 'bout bands (bands) Hop off a jet to a check when I land (woo) My bitch too foreign, need a visa (bitch) I don't need her Pull up drop top with a eater (yeah) Two seater (skrrt, skrrt)
Found 35 lyrics.

Recent lyrics

snark
sazaa
149


Close Ad