So bad lil mosey lyrics

Get lyrics of So bad lil mosey song you love. List contains So bad lil mosey song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


Get hot So Bad Lil Mosey lyrics at Lyrics.camp!
Lil Mosey - So Bad Lyrics
Lil Mosey "So Bad": You so bad, yeah And baby I want you so bad, yeah You so bad, yeah And baby I want you so bad, yeah...
Lil Mosey - So Bad Lyrics
Lyrics to 'So Bad' by Lil Mosey. ... 8 Things You Didn't Know About Drake; XXXTENTACION - SAD! (Official Music Video)
Lil Mosey - So Fast Lyrics
Lil Mosey Lyrics "So Fast" Mmh, mmh Ayy Royce, you did it right here! Mmh, I be in the real one going so fast ... I just rock some bands, and she want me so bad Look at all of them, they noticed When you front the cash, they think that they can do this Yeah my bands flew out, then I smoked this
Hotboii - Out The Mud Lyrics
[Lil Mosey:] PJ just land He showed me the 'Rari, went straight to the Lamb' (Skrrt) ... That bitch so bad and she wanna fuck so bad And I'on even really fuck with her like that 'cause she ain't 'bout her bag (Bag) Just like these other bitches, she ain't even got my back [Hotboii:]
Eladio Carrión - Letra de "Safe With Me"
[Lil Mosey:] Yeah, I was in a beach house right next to the sea (Sea) Wit a bad bitch right next to me (Next to me) I'm that nigga so I put on my teeth (teeth) He got a Chopstick, he's safe with me Nigga, all my gold (Gold), out to the coast (Calls) I'm drippin', gold (Gold), made me a mill on my own (Yeah) [Eladio Carrión:]
Lil Mosey & Lunay - Top Gone Lyrics
Lil Mosey & Lunay "Top Gone": Baby, don't you stress, gon' let a nigga flex, lil mama I'ma thumb through it (Thumb through it) ... Shawty so bad, yeah, she so fine I ain't hit one time, had to hit three times Put her on her first jet, now she say she worldwide
Lil Mosey - Top Gone Lyrics
Lyrics to 'Top Gone' by Lil Mosey. Baby, don't you stress, gon' let a nigga flex, lil mama I'ma thumb through it (Thumb through it) I know he's upset 'cause your ridin' in a 'Vette and the top all gone (Skrrt-skrrt) I run to him, like next, don't care who vexed, shawty, I'm havin' fun wit' it (Havin' fun) I let the hunnids go fast, Shakira hips, they don't lie
Lil Mosey Song Lyrics
View Lil Mosey song lyrics by popularity along with songs featured in, albums, videos and song meanings. We have 4 albums and 47 song lyrics in our database.
Lil Mosey - Pull Up Lyrics
Lil Mosey Lyrics "Pull Up" Yuh, ayy, yah, woah ... My bitch, she lookin' so bad (ooh), I'm in it, she callin' me dad (yuh) She sayin' she miss what we had (huh?), sorry, I fuck 'em and pass (bitch) Thumbin' through these chips like I don't know better (hunnids, nigga) Youngest hit maker, nigga, who better?
Lil Mosey - Coolin' Lyrics
Running through a cheque so I can't see you Mosey 'bout the mother fucking bag And my girl she better and you know she fucking bad Pouring up so much my momma mad And I got a plug just for the gas (Ayy) It be hard to say my cash, when that Gucci keep droppin' Got a stick on my hip, so my pants keep fallin'
Lil Mosey - Dreamin Lyrics
Shout out bad bitch Is this right here yo song Hop inside the wraith and let the whole roof gone That is my bitch she kiss me through the phone Knew that you was in it We gone let em all know Sitting there, thinking bout us Girl I don't care What they say about us I'm thinking, I'm dreaming It's our season She on my phone blowing kisses
Lil Mosey - Blueberry Faygo Lyrics
Lil Mosey "Blueberry Faygo": Damn, Callan Damn, Callan One bad bitch and she do what I say so (One, gang) Two big .40s and a big...
Lil Mosey - Pull Up Lyrics
Pull up and wet the block (pew) Sippin' on lean that's wok (lean) All on my dick she won't stop, yah (bitch) I told her to give me some slop (neck) Pull up we drop the top (top) My niggas they pop alot (pop) Cannot fuck with opps (never) Walk through and I buy all the shots, yah My bitch she looking so bad (ouu) I'm in it she calling me dad (yuh) She sayin' she miss what we had (huh?)
Eminem - So Bad Lyrics
So bad So good that I'm so bad Guarantee I'll be the greatest thing you ever had 'Cause you ain't never met nobody like me And you ain't gonna wanna fuck nobody else again Dynamite, dynamite, dynamite, so! Dynamite, dynamite, dynamite, so! I can hold you in the morning But in the evening I gotta go. 'cause I'm on to the next girl,
Lil Mosey - Wit Us Lyrics
Yee, these niggas want me, me so bad Every nigga in this thing switch up so fast, yah I won't go a day without blowin' on that gas A nigga on that fake shit, know dat shit don't last, yah Come on baby girl, come and ride wit me Mosey love nobody so please don't get attached to me Unless you throwing it you can't come and ride wit me
Lil Mosey - Blueberry Faygo Lyrics
Lyrics for Blueberry Faygo by Lil Mosey. Damn, Callan (Damn, Callan) One bad bitch and she do what I say so (One, gang) Two big .4...
Lil Mosey - Pull Up Lyrics
so watch how blood gets spilled (grrrah) I don't know why niggas always talkin' that shit, yah There you go, he just made another hit, yah. Fuck out my way, nigga zoom (ouu) Niggas be quick to assume, yah You can get popped like balloon (boom) Bitch get the fuck out my room, yuh (bitch) Making that money so fast (vroom) I'm with some niggas who ...
Lil Mosey - I Know Lyrics
My bitch bad and your bitch like a dyke Yes I'm 15 but you niggas just tikes ... But I got too much going so I gotta let them go But I ain't no bitch, I'm just focused on the dough I know, I said I know now ... Lil Mosey Lyrics. mixtape: "NorthsBest Mixtape" (2017) So Bad. Supreme Hoodies. Late Nights. Wit Us. Off White. Ion See You.
Lil Mosey - Like That Lyrics
I got bitches and you got niggas so We should try them both I don't really know Can you drop it low I'mma make it snow Throwing 20's on you You one of a kind I hope you know that I ain't trying to keep it low I don't like that Yes I like a young freak hope you bite back I'm just trying to keep peace I won't fight back
Lil Mosey - Bands Out Tha Roof Lyrics
I'm in LA with a bad bitch too (Bad bitch) Oh, that's a bad bitch too What do it do I can pull up on you (Pull up on you) ... Lil Mosey Lyrics. album: "Certified Hitmaker" (2019) So Fast. Live This Wild. Speed Racin. Rockstars. Stuck In A Dream. Rose Gold. Dreamin. Bankroll. See My Baby. Jet To The West. Space Coupe.
Lil Mosey - Blueberry Faygo Lyrics
Lil Mosey Blueberry Faygo Lyrics. Blueberry Faygo lyrics performed by Lil Mosey: Damn, Callan (Damn, Callan) One bad bitch and she do what I say so (One, gang) Two big .40s and a big ass Draco (Two, boom, boom)
Lil Mosey - Stuck In A Dream (ft. Gunna) [Official Music ...
Lil Mosey's Lil Mosey - Stuck In A Dream (ft. Gunna) [Official Music Video] music video in high definition. Learn the full song lyrics at MetroLyrics. ... Lil Mosey - So Bad (Lyrics) View All. Hot Videos Rock This Town (Live) Video (She's) Sexy & 17 Video; 10 Songs You Didn't Know Were Covers Video;
Lil Mosey - Kamikaze (Lyrics) Lil Mosey - Kamikaze (Lyrics ...
Lil Mosey's Lil Mosey - Kamikaze (Lyrics) music video in high definition. Learn the full song lyrics at MetroLyrics.
Lil Mosey - Rockstars Lyrics
Ask yo bitch yeah lil mosey is a star I got bands I'm cashin out I bust down 30 in my mouth I did this my self Can't hand it Niggas lame askin for a band out Bad bitch to the room with we poppin rose I just dropped sum lean just because my throat ache I know you a hoo I can't fuck no way And I got the front end it hit today
Lil Mosey - Dreamin Lyrics
I might wife you, but I don't know Shoutout bad bitches, this right here your song Hop inside the Wraith and let the whole crew go Now you mine bitch, she kiss me through the phone Knew you was in it, we gon' let them all know Sittin' there, thinkin' 'bout us Girl, I don't care, what they say about us I'm thinking, I'm dreamin' 'Cause all I see ...
Lil Mosey - Focus On Me Lyrics
Look so good, they watch us (Watch us) Boujee, they can't talk to us (No) Post you up, I flaunt us (Uh) TMZ love to walk up (Yeah) Where I'm at? I'm right here (Here) Had to wipe up every tear you had (Uh) Had to take away every fear you had Make all them girls feel so bad Let me take your hand (Hand), 'cause I'm your man (Man)
Blueberry Faygo Lyrics - Lil Mosey
One bad bitch, and she do what I say so (yeah, gang) Two big. 40s and a big ass Draco (two) Three more millions when you ask how my day go Poured up a 4, now that's blueberry Faygo One false move, and we straight to shooting shit Two small bands just to take you out real quick (bands)
Lil Mosey & Sauve - Babies Lyrics
Bad lil bitch wanna have my baby But I never let a bitch come and date me Nigga back then, when they used to try to play me Now these niggas mad, 'cause these pussies gotta pay me Walk up in the club, showin' love, it get rainy She give me top, yeah, she swallow my babies She vegan, she on a dick diet I wear a jacket no matter the climate
Lil Mosey - See My Baby Lyrics
Bad lil' shawty she walk in the room, I be there from 5 to 3 Haven't seen you since I moved You turned to a masterpiece Takin' your heart, might actually Twistin' the lock, got the master key Whatchu tryna do baby? We got bands, run through baby Are you tryna come with' a young G? Bike could ride, honestly
Lil Mosey - Late Nights Lyrics
But text me in the morning, so I won't forget 'bout you Cause we roll a Back and we hit it to the face After 5 minutes start to feel a lil lazy Room full of smoke, Lil's hella hazy Dazed and confused [?] Really turned up, whole crew lawty dawty, ya Look to the left, see a big booty bouncin' Look to the right, whole party still bouncin'
Lil Mosey Song Lyrics by Albums
Lil Mosey Albums. All albums made by Lil Mosey with reviews and song lyrics.
Lil Mosey - Supreme Hoodies Lyrics
Skirr skirr know we fit it, so we Flexing now we get it, copping Money as we fit it yah, (yuh, yee) I'm just tryna cop Supreme hoodies, (yuh) Surely you know what I mean woadie, (yee) If you need it come to me, to me, (aye) I'm the best know what I mean homie, (yuh) I'm just tryna cop Supreme hoodies, (yuh) Surely you know what I mean woadie, (yee)
Drakeo The Ruler - Fuck 69 Lyrics
[Lil Mosey:] Damn, nigga, I'm back at it They say, "Oh, you a singin' nigga," no, I'm still rappin' He said he a real shooter but he still cappin' I'm just tryna add up money, nigga, no subtraction Stop, nigga you're a motherfuckin' goofy So many bitches, nigga, let's go make a movie Shots, and it's straight to my dues
Lil Mosey - Noticed Lyrics
Said I'm a G, say we trappin' so we thumbin' Said we thumbin' yeah I said we thumbin' yeah Fuck school, I stuck to rapping, I love fast money If you with it, better know you can't turn back from it Just caught some green for the wood I said and now we bluntin' Flipped a brick, now they ballin' and now it subbin' 2-2-3 and it's fool, so we can ...
LIL MOSEY - PULL UP LYRICS
Lil Mosey - Pull Up Lyrics. Yuh, ay, yah, woah Yuh, ay Pull up and wet the block (pew) Sippin' on lean that's wok (lean) All on my dick she won't stop, yah (bitch) I t
Found 35 lyrics.

Recent lyrics

rajan
babela
mike j
chika


Close Ad