Ugly god bitch i got yo bitch lyrics

Get lyrics of Ugly god bitch i got yo bitch song you love. List contains Ugly god bitch i got yo bitch song lyrics of older one songs and hot new releases. Get known every word of your favorite song or start your own karaoke party tonight :-).


Get hot Ugly God Bitch I Got Yo Bitch lyrics at Lyrics.camp!
UGLY GOD LYRICS - Bitch, I Got Yo Bitch
Yeah Young Ugly God, bruh (Thanks Ugly God) Bitch, I got yo bitch [x4] I'm young Ugly God and I'm ugly as a bitch. Bitch, I got yo bitch [x2] Ugly God throw that ...
UGLY GOD LYRICS - Booty Over Titties
I look like a model bitch I need to be an actress. Ugly God got yo' bitch sprung like a matress. I got yo bitch with me bendin' over boy what's happenin'
UGLY GOD LYRICS - Water (Remix)
Lyrics to "Water (Remix)" song by UGLY GOD: I drip on your bitch like water I splash on your bitch with the water I feel like I'm ... I ain't got time for no wife, yeah
UGLY GOD LYRICS - Bitches On Me
Lyrics to "Bitches On Me" song by UGLY GOD: Young Ugly God, bruh Bitches on me, you already know ... Ion' give a fuck, I take yo' bitch like a G ... Ugly God, turn yo' bitch on like a laptop ... Bitch, I got hoes from Argentina to the Netherlands
Ugly God - Water Lyrics
May 24, 2016 I drip on your bitch like water I splash on your bitch with the water I feel ... I ain't shit bitch I'm ugly god i'm well known I ain't got time for no wife, ...
Ugly God - Ftbt Lyrics
Jun 29, 2016 Young Ugly God, bruh I made this beautiful beat by myself I don't care if you goin' to Har. ... I don't care if you got A-honor roll All I care about is face, titties, ... get yo' number bitch I don't care about ya' problems Or what's goin' ...
UGLY GOD LYRICS - Codeine
Lyrics to "Codeine" song by UGLY GOD: Aye, aye, aye, aye, "BPace" Real Northside shit man. (Naw FR) Aye, aye, ... please don't bring yo bitch around I hitter, passer to the bros. Catch me ... Ok double cup stuffed got me leaning on a wave
UGLY GOD LYRICS - I Beat My Meat
Lyrics to "I Beat My Meat" song by UGLY GOD: Yung Ugly God get at me on my social media Facebook.com/ImRealUgly YouTube ImRealUgly Kik, ... Yo' bitch wanna beat my meat ... Bitch I got that bitch, but her boyfriend don't believe me
UGLY GOD LYRICS - I'm A Nasty Hoe
All I said is "I'm Ugly God" Now her pussy wet like a duck. Take advantage of me bitch I wanna be yo slut. Face, Titties, Booty, and Toes What I'm eating for lunch
Ugly God - Bernie Sanders Lyrics
Jun 29, 2016 Cellphone, Bernie Sanders I'm a model, check my glamour I'm disrespectful as the fuck I'll hit yo' bitch like a hammer All these niggas wanna ...
Ugly God - I Beat My Meat Lyrics
May 24, 2016 Boy you already know who it is Young Ugly God, bruh I beat my meat ... tell you like this Bitch I beat my meat Give a fuck bout' what you think ... God so intelligent Got a lotion plug in Connecticut I'm an ugly nigga, ... I Got Yo Bit.
UGLY GOD LYRICS - Intro (Freestyle)
Lyrics to "Intro (Freestyle)" song by UGLY GOD: I spent that check on my neck I got yo bitch drippin', she wet (drip, splash) Nigga please don't dis...
Lil Yachty feat. DJ Carnage, Famous Dex, Ugly God - Rari Lyrics ...
Jun 23, 2016 I just pull up in a Rari Fucked a little bitch in a Rari My diamonds they ... God squeeze on your bitch in the closet Ugly God got your bitch wet like ...
Ugly God - Water Lyrics
Lyrics to 'Water' by Ugly God . / I drip on your bitch like water / I splash on your bitch with the water / I feel like I'm 21 Savage / I ... I ain't got time for no wife, yeah
Famous Dex feat. Ugly God - Glock Lyrics
Oct 3, 2016 Bitch you payin' for pussy, you wrong Wait I'm the shit and I'm on top Now ... Yo all of my niggas they trained I take a piss on your main Got a ...
INSANE CLOWN POSSE LYRICS - The Shaggy Show
(Hey man, fuck that fine ass bitch!) Or the look ... (Yo bitch I might be ugly, at least I ain't got no money!) ... As a matter of fact I like my chili so God damn hot
DOUGHBOYZ CASHOUT LYRICS - Therapy
I ain't got no issues wit these bitches [Dr. Maria ... They catch feelings, They get ugly. I don't trust a ... (why you do me like that) Cuz bitch you beneath me like a coaster. I den been ... When you ain't around, ma nigga, yo bitch choosin (believe  ...
UGLY GOD - BOOTY FROM A DISTANCE LYRICS
SONGLYRICS just got interactive. Highlight. Review: ... Yung Ugly God spot yo booty from a distance ... Booty from a distance bitch I'm finna bring the pressure
OL' DIRTY BASTARD LYRICS - Got Your Money
Lyrics to "Got Your Money" song by OL' DIRTY BASTARD: Oh baby I dedicate this to all the pretty girls All the pretty girls Its on All the pretty girl... ... And the ugly girls too ... Is it a good thing? no its bad bitch ... Yo! so I glanced at the girls, girls glanced at me ... And you want some of this dirty, god made dirt and dirt bust yo ass
FAMOUS DEX LYRICS - With Yo Bitch
Lyrics to "With Yo Bitch" song by FAMOUS DEX: Catch me Downtown with your bitch Catch me Downtown with your bitch Catch me Downtown with your bit. ... I got yo bitch on her knees ... 30 on swear to god I'm [?] ... Real ugly ass on the beat!
Hardo - Mo Money Lyrics
Bitch I got my bands up. I'm that ... Oh that's yo' man? You better leave .... Kiniza lyrics. Nebu Kiniza. Ugly God lyrics. Ugly God. Tee Grizzley lyrics. Tee Grizzley.
Trill Sammy - Sorry Lyrics
I just fucked yo' bitch. I ain't never ... Look at me I'm winnin', got my chains up. Salute to ... Dice Soho · Bryson Tiller lyrics. Bryson Tiller · Ugly God lyrics. Ugly God.
RONNIE RADKE LYRICS - Stupid Boy
I got your bitch sending flicks to me naked. I be rocking ... But inside I am ugly U-u-u-u-u-u-u-ugly ... (I'm beginning to feel like a rock god, rock god) Word to Em  ...
SNOOP DOGG LYRICS - I'm Threw Witchu
Bitch I'm gone.. oh yeah bitch I'm, oh I, I got to get the, hell outta here. I can't get through ... a nigga got besides yo' big head good and butt fo' ugly kids. Still livin with ya ... I ain't playin no God damn game wit'chu right now bitch. Y'knahmean?
Brandy feat. Ray J - Another Day in Paradise Lyrics
Aug 6, 2015 Ray J. i swear To God To She A Rider So I Keep Her My Side. ... If A Bitch Want Beef I Got My Girl Beside Me She'll Fire Yo Ass Up Like You ... She Love Me But Ion Even Want Her The Bitch Is Ugly Im Just Tryna Hit & Pass ...
AESOP ROCK LYRICS - We're Famous
And money is an ugly god we all fall for. I got land mammal, cannibal, natural evolving squawk box. That means when I ... Puff the magic komodo bitch. Rappers ...
TWIZTID LYRICS - Hound Dogs
Swingin from my balls so hard it's like I got a third nut. And look yo ... Bow wow wow yippy yo yippy yay ... Oh my God you don't remember me? No ... I'm ugly as fuck resembling a cling-on ... You's a hound dog bitch allow me to smack your face
EMINEM LYRICS - Kim
Quit crying, bitch, why do you always make me shout at you? How could you? ... Too bad, bitch, you're gonna finally hear me out this time. At first, I'm like ... You think I'm ugly don't you ... I SWEAR TO GOD, I HATE YOU OH, MY ... Got'cha! (Ah !) Ha! Go ahead, yell! Here I'll scream with you! AH, SOMEBODY HELP! Don't you  ...
ATMOSPHERE LYRICS - Give Me
Looking for some proof that god loves ugly. Flash forward a decade later in your town. Somehow a good number of yall got down ... Hey yo man, how you doin, how you been ... Not the hippie stuff, I'm talkin bout that bitch that gets you nuts
YG LYRICS - Grind Mode
Lyrics to "Grind Mode" song by YG: Grind mode, grind mode, bitch I'm on grind mode Put it in the pot, then I whip it with my eyes close... ... Ducking from the cops cuz a nigga got a Glock Try to rob me ... God don't like ugly so you need to get a face lift ... Yo Body · Respect Her Hustle · Grind Mode · Bitch Betta Have My Money
E-40 LYRICS - God Take Care Of Babies & Fools
Lyrics to "God Take Care Of Babies & Fools" song by E-40: Tell ya 'bout how shit go Narrate this shit right quick He ain't ... Man, the streets so ugly ... Not even ya bitch, got a baby by her ... When them times get wicked and yo' feelings too
SCHOOLBOY Q LYRICS - THat Part
Tell that ugly bitch to move away, I need more options. Broke then ... Bet my bitch move the same old thing... that part ... Got a chain that's worth the Rolls, nigga
ASAP ROCKY LYRICS - Everyday
And only God can judge me. And he don't like no ugly. I look so fucking ... This type of shit got em busting off the clip in the middle of the office. And a message to the ... Is to agree with them a lot or just believe a facade bitch. And I'll be fine just ...
Lil' B - Suck My Dick Hoe Lyrics
Got da chop 6 wit extensions. Hoes on my dick cuz I ... Ya bitch kiss my ass n I aint fuckin wit dem haters BASED GOD. Hook x2: Suck my ... Yo bitch suck my dick cuz I look like Darth Vader ... Lil B - No Black Person Is Ugly *MUSIC… View Top ...
DIE ANTWOORD LYRICS - So What?
song by DIE ANTWOORD: Yo Hi-Tek, let's fuck around with some of that feel good gansta shit. I've been rapping for 20 ... Yo-Landi Visser is the shit up in this bitch. I rap for 20 years, never ... Thank God die moederfokeen Antwoord went pop. Got a million fucking dollars in the bank ... Ninja fuckin' ugly on the skin. But Ninja ...
JAY-Z LYRICS - Super Ugly
Lyrics to "Super Ugly" song by JAY-Z: I got myself a gun Brooklyn, stand up I ... Bitch keep tryin hommie ... Yo, ya'll Queens nigga know how I do ... (Oh My God)
MAC MILLER LYRICS - Uber
There's knots in my yo-yo string. Put a crown on my ... She the god type, throw that bitch a Klondike ... Okay I'm parkin' lot pimpin', I got nothin' to lose. And I'ma ...
KENDRICK LAMAR LYRICS - m.A.A.d City
Lyrics to "m.A.A.d City" song by KENDRICK LAMAR: If Pirus and Crips all got along They'd ... It got ugly, waving your hand out the window. Check yo self
2 CHAINZ LYRICS - I Do It
Lyrics to "I Do It" song by 2 CHAINZ: Thank God for the first nigga started drinking Thank ... God don't like ugly, you should testify ... I got no heart, I hate that bitch
SKIZZY MARS LYRICS - Douchebag
Lyrics to "Douchebag" song by SKIZZY MARS: Yo Pop the top off and look up to the sky like What the fuck is my mind like? ... Well, thank God I'm a douchebag ... So I said, "bitch you were ugly to begin." ... I got one life line I'm trying not to call

Related lyrics


Artists

Twenty One Pilots biographyFlo Rida biographyDrake biography

Recent lyrics

badoxa
dagg
foly
will
eire
thor
p vg
asin


Close Ad